Scandinavië zomer 2013

Mijn naam is Laura en ik ben 25 jaar.
Ik zit eraan te denken om aankomende zomer naar Noorwegen en/of Zweden gaan.
Ik hou van actieve reizen, dus denk aan een stukje kanoën, wildkamperen en overnachten bij een eigen gemaakt vuurtje, wandelen door de mooie natuur. Maar ook cultuur, mensen en terrasjes mogen niet ontbreken. Wie heeft zin om samen met mij een leuke reis te plannen en die kant op te gaan?!

Hoi Laura,

Leuk dat je naar Noorwegen/Zweden wilt gaan. Ik ben er geregeld. Ik heb een website over die landen,http://bushmanswildhiking.blogspot.com] misschien dat je het leuk vind om daar eens een kijkje op te nemen, ik heb er veel artikelen geschreven met boordevol info, tips en leuke artikelen en leuke locaties voor Noorwegen en Zweden. Ik wens je alvast veel kijk plezier en een fijne vakantie toe. Met vriendelijke groetjes, R

Hey dankjewel! Heb al even een kijkje genomen. Leuke blog!

Heej Laura,

Ik ben Katinka, 26 jaar oud, en zie de vakantie die jij beschrijft wel zitten. Ik ben juli en augustus beschikbaar.
Wanneer en hoelang wil je gaan? En wil je met een auto gaan rondreizen of heb je al andere concrete plannen bedacht?

Groetjes Katinka

Hey Katinka! Wat leuk dat je reageert! Ik heb in principe alle tijd in de maanden juli en augustus. Ik zat zelf te denken aan een maand, maar ik ben heel flexibel. Ik heb zelf waarschijnlijk geen auto tot mijn beschikking, wel heb ik 7 jaar mijn rijbewijs en kan ik prima 12 uur achter elkaar rijden. We kunnen een auto huren, al denk ik dat dat een beetje prijzig is en anders heb ik geen problemen met liften en het openbaar vervoer.

Ben je zelf al wel is in Noorwegen of Zweden geweest?
Ik nog nooit, wel heb ik een paar plekken opgezocht, die me fantastisch lijken.
Lofoten islands, de kustlijn van Noorwegen, Geirangerfjorden, gletsjers. En ik lees op heel veel fora dat vele mensen Noorwegen veel mooier vinden dan Zweden. Dus wellicht kunnen we de reis alleen door Noorwegen doen. Kunnen we hier de highlights pakken.
Op deze site staan ook allerlei festivals, mochten we toevallig ergens in de buurt zijn: Concerten | Kunst en cultuur | Muzikale hoogtepunten

Zo zijn er vast nog veel meer mooie dingen om te doen en zien. Als je zin hebt om er eens over te kletsen, je kunt me contacten via Facebook, Laura Boshoeve.

Hoi.
Ik ben Pieter, 26 en wil deze zomer ook graag naar Noorwegen/Zweden. Ik ben al enkele keren alleen op reis geweest en wil nu een keer samen gaan. Om kosten en ervaringen te delen. Ik zit wel verbonden met de bouwvak en die begint eind juli en duurt 4 weken. Dus genoeg tijd om op reis te gaan.
Ik weet nog niet hoe ik het liefst reis door scandinavie, met de trein of auto (heb een eigen auto, dus dat is geen probleem)
Dus wie o wie wil er graag mee??

Groetjes Pieter

Hoi Laura,

Zelf ben ik ook nog op zoek naar reisgenoten en ben tevens vrij in de zelfde periode. Eerder heb ik diverse canoe trips gemaakt op de grote meren in Zweden en Denemarken. Noorwegen is voor mij nog onbekend en lijkt me daarom erg leuk om te ontdekken. De berichten op het forum zijn gedateerd. Vraag is dus, ben je nog opzoek naar mede reisgenoten?
groeten,
Taco

Hallo

Ik ben Elke en ik wil zeker Noorwegen/Zweden samen met een reisbuddy ontdekken. Wie is er nog op zoek naar een reisgenoot. De periode vanaf half juli tot en met augusutus is ideaal.
Groetjes
Elke

Hey,
Ik ben davy 23 jaar oud, Ga 1 juli met de auto voor 2 weken naar Noorwegen. Dus als je rond die tijd wilt gaan kan je evt wel meeliften.

Hoi Laura,

Ik ga 13 juli t/m 3 augustus en vlieg op Oslo. Ik wil graag het Hardangervidda plateau oversteken, lopend. Dat is ongeveer 150 km. Dus lekker met de rugzak en een tentje. Vanaf Geilo naar Odda. Is dat wat voor je?

Groetjes Anouk

• Updated - - -

Hoi Pieter,

Ik ga 13 juli t/m 3 augustus en vlieg op Oslo. Ik wil graag het Hardangervidda plateau oversteken, lopend. Dat is ongeveer 150 km. Dus lekker met de rugzak en een tentje. Vanaf Geilo naar Odda. Is dat wat voor je?

Groetjes Anouk

• Updated - - -

Hoi Elke,

Groetjes Anouk

• Updated - - -