Zweden & Noorwegen

Hey allemaal

Ik ben Mieke en ik ben 27 jaar. Aangezien ik voor dit jaar geen reisgezelschap ben ik opzoek naar iemand
die samen met mij opreis wil. Ik heb een interessante 22 daagse autorondreis gevonden door Zweden
en Noorwegen met overnachtingen in kampeerhutten. Is er iemand die geinteresseerd is om mee te gaan?
Het mogen ook meerdere mensen zijn(dan is het goedkoper). Een rijbewijs zou wel handig zijn. Man, vrouw
en leeftijd speelt niet echt een rol. Ik ga sta ook open voor andere landen en andere reis ideeën.

Lijkt het je wat en heb je interesse om te mee gaan? Laat gerust maar een berichtje achter
en hopelijk tot snel!

Groetjes
Mieke

Hoi
Ik ben Pieter, 26 en heb wel intresse in een reis door Zweden en Noorwegen. Ik ben zelf ook al van plan hier heen te gaan deze zomer (eind juli tot eid augustus) En net als jij heb ik ook niemand om mee te gaan. Die autoreis, waar heb je die geboekt of waar wil je die boeken, zou het graag willen zien voor meer informatie.

Groetjes Pieter

Hey Pieter

Ik heb nog niks geboekt ofzo maar kzou graag half juni vertrekken maar eind juli kan eventueel ook. Ik zal je de link sturen zodat je de route zelf eens kan bekijken maar zoals ik al eerder zei sta ik ook open voor andere reis ideeën

Je laat maar weten wat je er van vind

Mieke

Hee!! Als jullie echt eind juli gaan… dan hoor ik graag meer van jullie!!

Hebben jullie al meer plannen?

Hey
Ik heb de route bekenen, maar ik heb meer intresse in het midden tussen bergen, oslo en stockholm. Als je dat ook leuk lijkt kunnen we misschien een keer met mekaar over contacten. Met de auto reizen en in hutjes slapen vind ik wel weer een goed idee.

Mvg Pieter

Hey
Ik heb de route bekenen, maar ik heb meer intresse in het midden tussen bergen, oslo en stockholm. Als je dat ook leuk lijkt kunnen we misschien een keer met mekaar over contacten. Met de auto reizen en in hutjes slapen vind ik wel weer een goed idee.

Mvg Pieter

Ik heb al een groot deel gezien tussen Bergen en Oslo. Daarom zou ik graag die autorondreis doen omdat die op plaatsen komt waar ik nog niet ben geweest en ik wil graag eens de middernachtzon bewonderen en die is maar tot eind juli vandaar dat ik half juni wilde vertrekken…

Zijn er misschien nog dingen waarin je bent geïnteresseerd?

Hey Miekee
Sorry maar ik wou echt het midden zien en kan niet eerder dan eind juli. Veel succes met het zoeken van een reisgenoot!!

Mvg Pieter

dag Mieke,

ik wil ongeveer dezelfde reis doen en ongeveer in dezelfde periode en ook met de wagen. Ik denk dat we een match hebben :-). Ik heb je al een berichtje gestuurd.

groetjes

Frederik

Hey Frederik

Wil jij je privéberichtje nog eens sturen. Mijn inbox was blijkbaar vol en daardoor heb ik het niet aangekregen.

Groetjes
Mieke