Rondje Noorwegen Zweden in de Sneeuw

Hallo Ik ben Martin 32 uit t Noorden des lands

Ik ben op zoek naar een reisgenoot(je) om een ronde Noorwegen Zweden te gaan doen
vorig jaar zomer ben ik er op de motor geweest maar nu zou ik alles eens int wit willen zien
maar dit keer wel met de auto dat is toch net iets comfortabeler
een bestemming heb ik nog niet echt maar maar voor Noorwegen zou ik graag eens op de Prekerstollen willen kijken en de Hardangervidda over trekken
ik wil van te voren natuurlijk nog wel een plan maken voor de rest van de trip

overnachten wil ik graag in alles wat maar op ons pad komt Hutte, Hotel, het maakt mij niet uit.
ik ben aardig avontuurlijk ingesteld dus als het ergens kan, de latten onderbinden of een quad of sneeuwscooter huren lijkt me super
en wanneer… onbekend… maar zolang er sneeuw ligt…

ik hoor graag wie er interesse heeft

Groeten Martin

Hoi Martin,

Indien je nog steeds met het plan ‘rondloopt’ om op de korte termijn naar Zweden en Noorwegen af te reizen ontvang ik graag een pb’tje, dan kunnen we kijken of de wensen mbt data, gewenste budget en dergelijke overeenkomen.

Ik ben een sportieve jonge vent van 23 met een grote passie voor de natuur en buitensport. De hardangervidda heb ik reeds in het wit mogen zien de Prekstolen echter nog niet.

Met vriendelijke groet,

Erik

Oook mij lijkt dit erg leuk!
Ik ben vorigjaar ook bij de hardangervidda geweest, maar niet bij de preikestolen. Laat me weten wat jullie plan is, en budget. En wanneer jullie ongeveer willen vertrekken. Ik ben een meid van 18, en hou ontzetten van de natuur en de rust die noorwegen geeft.

Groetjes!

Hi,

Lijkt mij ook wel wat! Ik probeer eigenlijk elk jaar wel een keer naar scandinavie te gaan, zeker ook in de winter. Ik was zelf ook al aan het kijken voor nieuwe plannen. Ik ben 28 en woon in Rotterdam,

groetjes,

Paula

Jammer dat de forumbeheerder niet meer actief lijkt te zijn.

Ik zou op zijn vroegst op de 22ste kunnen gaan en ik zou dan twee weken kunnen blijven. Wat voor data hadden jullie in gedachten?

Ergens in februari/maart, want ben momenteel nog aant werk. Kan ik wel elk moment opzeggen. Alleen heb toch nog wel geld nodig! Hoe lang willen jullie gaan? Ik heb geen rijbewijs btw!

Ik ben wel vrij flexibel qua werk enzo, eind februari of maart zou wat mij betreft wel kunnen hoor. Ik dacht ook aan een niet al te lange trip, een, twee weken (drie?) weken of zo iets?

De datum die ik noem betreft januari, de data die jij noemt gaan helaas niet lukken.

Vriendelijke groet

Oh oke, nouja januari kan misschien ook wel…

dat is wel heel snel, al over een week…