Noorwegen Juli-Aug 2013

Hoi!

Ik wil deze zomer door Noorwegen rondtrekken met een camper of auto en tentjes. Ik wil wat actieve dingen doen als wandelen, kanoën e.d., maar met af en toe niks doen kan ik me ook prima vermaken. Ik heb al iemand gevonden, maar met meer mensen is het natuurlijk nog gezelliger! De planning is mid-juli tot mid-augustus te gaan. Leeftijdscategorie: 20-30.

Groetjes Katinka

hallo katinka,
ik ben 30 dus val nog net binnen de doelgroep.
graag hoor ik wat meer over wat je/jullie van plan zijn te doen in noorwegen.
groet bjorn

Hoi Katinka,

Ik zit 1 keer per maand in Molde of Trondheim Noorwegen voor 1 of 2 dagen maar wil binnenkort via Allesund vliegen i.p.v. via Oslo en dan met de auto wat rond trekken.
Ben veel ouder dan jij maar ik wil verder niets anders dan een gezellige reisgenoot om een weekje rond te trekken.

Groet

Paul

Ha Katinka,
Klinkt als een goed plan. Ik heb zelf ook zin in een actieve vakantie. Ben 31 jaar en pas me makkelijk aan. Laat maar even iets horen als het je iets lijkt. Zijn jullie van plan een hele maand te gaan? Half juli-half aug las ik. Gr. Maurice

Dag Katinka

Ik zie Noorwegen zeker zitten. Ik ben Elke en ben 29 jaar. Een leuke afwisseling tussen actief zijn en gezellig niks doen lijkt me ideaal. De periode is ook perfect voor mij. Laat je iets weten? Groetjes Elke

Hoi Maurice en Elke,

Leuk dat jullie meewillen, maar het is inmiddels al half juni en we hebben al een aantal zaken gepland voor de reis. De volgende zaken staan vast of moeten jullie zelf nog regelen:

• we vertrekken op 11 Juli en komen 2 Aug weer terug;
  • we zitten nu met 4 personen in 1 auto, dit betekent dat één van jullie een auto dient te regelen en omdat jullie met z’n tweëen in één auto zitten, zullen de kosten voor de tolwegen hoger uitvallen;
  • we hebben een route gepland door het zuiden van Noorwegen, omdat we maar een paar weken kunnen gaan.

Mochten jullie nog interesse hebben, we hebben 30 juni afgesproken om de reis te bespreken, laat via een bericht even weten of je ook wil komen.

Groetjes, Katinka

P.S. Ik heb geprobeerd dit topic te sluiten, wat me niet lukt, dus ik wil bij deze vragen niet meer te reageren op dit onderwerp.

Hallo

Ik kan pas 15 juli vertrekken. Dus ik vrees een beetje voor de zaak. Ik wens jullie veel plezier.
Elke

Dan haak ik ook af. Veel plezier!

Het onderwerp is gesloten op verzoek van Katinka 87 !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.