Noorwegen

Zijn er reisgeno(o)t(en) geinteresseerd om mee te gaan op trip door Noorwegen? Plan dit al 10 jaar en hopelijk wordt het eindelijk 2014. Na mijn zuidelijk trip, Frankrijk/Spanje, in 2013 heb ik ervaren dat alleen reizen met vele duizenden kilometers niet ideaal is.
Planning is juni/juli 2014 vanuit Belgie tot tenminste de Lofoten. Indien avontuurlijk en sportief (fiets kan mee), graag indien het lukt/klikt. Ik ben net ‘op rust’ gesteld, 60 jaar maar heel sportief (wandelen/fietsen, heb vroeger nog bergtochten gegidst). Ik heb een Master Renault nieuw, zelf ingericht.

Hallo Robeketim,
Ik ben wel geïnteresseerd in je trip door Noorwegen. Ik ben weliswaar 70 jaar, maar gezond en jong van lijf en leden. Ben erg sportief en avontuurlijk. Ben 1x vanuit Nederland naar Nepal gefietst, en in 2007 vanuit Nederland naar Peking. Als je verdere inlichtingen wilt, kan je mij ook mailen. [Mailadressen zijn ivm spambots niet toegestaan. Contact per pb.].

Hallo,
'n Trip naar 't noorden spreekt me erg aan! Vanaf medio mei heb ik alle tijd, en dus zin, om dit avontuur mee aan te gaan. Ik ben een vrouw van 63 jr. Heb de afgelopen 4 jaar zo’n 2 à 3 maanden jaarlijks te voet afgelegd, naar Santiago de C. en ri. Rome. Voor 2014 heb ik nog geen vaste plannen, weet alleen dat ik wederom geruime tijd wandelend of fietsend wil doorbrengen. Rondtrekken in 'n bus, gekombineerd met voorgaande is dan ook 'n optie. Wie weet kunnen we eens van gedachten wisselen over e.e.a.
Hartelijke groet, Annemiek