Noorwegen rondreis begin augustus

Ik ben van plan om ongeveer anderhalve week naar Noorwegen te gaan begin augustus. Zefl ben ik en jongen van 28 jaar en ben ik sportief aangelegd. Verder vind ik het leuk om nieuwe contacten te leggen en vandaar dat ik ook op dit forum een oproep uitzet.

Volgend jaar wil ik een jaar in Noorwegen gaan wonen en werken en wil deze zomer een korte rondreis maken in Noorwegen om een kennis te maken om het land en de omgeving.

Ik zal met de auto naar Noorwegen vertrekken en ben van plan om de zuid-westkust te bezoeken en dan vervolgens via de kust richting Bergen te reizen en vervolgens naar Trondheim. Ik wil overnachten op campings of goedkope hostels. Ben je in bezit van en rijbewijs dan is dat mooi meegenomen, want dan kunnen we afwisselend rijden. Er kunnen fietsen worden meegenomen zodat je ook in de omgeving met de fiets kunt verkennen

Met meer mensen naar Noorwegen reizen is altijd leuk ( en kostenbesparend) dus vandaar dat ik de mogelijkheid biedt om mee op reis te gaan. Het is mogelijk om gewoon mee te rijden naar Noorwegen en vervolgens verder je eigen weg te gaan, maar natuurlijk kun je ook gewoon mee reizen op mijn route via de campings. Ik wil vertrekken op dinsdag 31 juli of woensdag 1 augustus en ongeveer anderhalve week wegblijven. De exacte data kunnen we nog afspreken.