Met de camper naar Noorwegen

Ik , man , 54 jaar oud, wil in de maand juli/ augustus met mijn eigen camper richting Noorwegen rijden om dit prachtige land te ontdekken. Wegens omstandigheden moet ik de reis alleen maken. Ik ben werkzaam in het voortgezet onderwijs in het midden van het land, dus de periode ligt van half juli tot eind augustus. Wie heeft er zin om met me mee te reizen en heerlijk te zwerven door Scandinavie. Of zijn er meer mensen die die kant oprijden?

Hallo,

Noorwegen staat ook nog bovenaan mijn lijst om ooit nog eens heen te gaan vanwege het prachtige natuurlandschap.

Ik ben zelf vrijgezel, 42 jaar, vrolijk type, makkelijk in omgang, werkzaam in een kwekerij ibv rijbewijs/auto en ook opzoek naar een gezellige reisgenoot om ook niet alleen op pad te gaan maar wil wel graag lekker op vakantie en veel zien. Hou zelf ook erg van de natuur, fotografie, gezelligheid, koken, uit eten, terrasje. Ben je van plan om rond te gaan trekken in een bepaalde regio, of wil je naar een bepaalde plek om er te camperen? Ik heb zelf 3 week vakantie vanaf zaterdag 8 augustus en zou wel 2 tot 2 en halve week weg willen. Misschien dat je wat meer kunt vertellen over jezelf, de camper en wat de bedoeling is? Het klinkt wel avontuurlijk in elk geval. vriendelijke groet, P.
Gemeente Tynaarlo, Drenthe