Rondreis met camper

Hoi allemaal,

Ik heb al heel wat gelezen op het forum en dacht laat ik nu zelf eens een vraag stellen. Ik ben van plan om met mijn gezin in mei juni naar noorwegen te gaan. Aangezien de kinderen erg klein zijn (3,5 en 1,5 jaar) willen we het redelijk rustig aan doen. Het liefst gaan we met het vliegtuig naar Oslo en vanaf daar de reis verder volgen met de camper. We willen hier 3 weken voor uittrekken

Heeft iemand ervaring met het reizen met een camper door Noorwegen? Hoe zit het met de plekken waar je mag/kan slapen? Wat is de prijs per nacht voor de plekken waar je mag staan? Zijn er mensen die ons een reisoranistie kunnen aanbevelen of kan je makkelijk op de bonnenfooi gaan? Kan iemand mij een advies geven over hoe de reis zou kunnen lopen, we houden van veel natuur!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groeten, Dennis

Hallo Dennis

Wij zijn al 3 keer door Noorwegen getrokken met de camper.
Wij hebben zelf een camper, dus van organisatie’s weet ik niks.
Het is heerlijk rustig om daar rond te trekken.
Je mag in Noorwegen overal vrij staan mist er geen mensen last van hebben.
Er veel veel kleine campings waar je voor een redelijke prijs kunt staan.

Midden Noorwegen is prachtig, de trollenroute, en Geiranger het geirangerfjord is heel mooi. vlam is mooi, wij zijn ook in Bergen geweest dat is een grote drukke stad.

Groetjes Annet en veel reisplezier

Ik heb deze zomer twee maanden rondgereist in Noorwegen met mijn camper.
Vergeet, als je bij Geiranger bent, niet om Dalsnibba op te rijden, echt prachtig.