Scandinavië zomer 2016

Hallo mede reisgenoten,

In de zomer van 2016 wil ik graag naar Scandinavië.
Mijn ideeën zijn allemaal nog een beetje globaal.
Het is maar waar een mede reisgenoot gedesinteresseerd is, zo kunnen we er samen een mooie reis maken lijkt mij :wink:

De ideeën die ik tot nu toe heb zijn:
In de zomermaanden jul/aug minimaal 2, maximaal 5 weken.
Het land of de landen van bestemming in overleg.
Dit graag met 1 ander persoon of een klein groepje.
Graag zo low budget en basic als mogelijk is, wildkamperen het liefst, kamperen is sowieso een must.
Het idee van backpacken spreekt mij het meeste aan, eventueel een auto rondreis.

Verder heb ik nog veel ideeën in mijn hoofd over de invulling en activiteiten die ondernomen kunnen worden.
Maar ik zou graag eerst wat feedback van eventuele geïnteresseerden krijgen, ik ben benieuwd naar leuke avonturistische ideeën.

Anne -22 jaar

Heey Anne,

Ik ben zelf ook 22 jaar en woonachtig bij eindhoven in de buurt. En hou zelf ook heel erg van reizen. Mij spreekt Zweden Noorwegen etc ook heel erg aan gewoon heel Scandinavie landen. de manier van leven lijkt me gewoon geweldig mijn voorkeur gaat ook uit na 2 a 3 weken lowbudget rond te trekken ik kijk graag of de klik er is en of onze ideeën over een komen. Ik hoor graag van je. Groetjes Tim

Hallo Tim,

Leuk dat je geïnteresseerd bent. Het noorden heeft mij ook altijd getrokken, Ik ben zelf al veel in Denemarken, en twee keer in Noorwegen geweest. Maar er is nog zo veel te zien. Vooral de natuur en de manier van leven is daar geweldig inderdaad. Ik houd zelf van een actieve vakantie veel dingen doen. Bijvoorbeeld mooie wandelingen maken in de natuur die je daar hebt. Maar cultuur snuiven daar geniet ik ook van hoor, leuke dorpjes induiken.

Zelf zou ik graag gaan wildkamperen, zo houd je het ook zo blowbudget als mogelijk natuurlijk. Ik heb mijn hele leven al gekampeerd, en geniet er veel van. Het is inderdaad wel fijn als er een klik is. Anders zit je daar straks met iemand die je misschien wel niet uit kan staan. Heb jij nog dingen die je echt graag wil doen in Scandinavië? En voorkeuren over de manier van reizen/ overnachten?

-Anne

Hallo Anne,

Ja ik heb ook altijd gekampeerd en ben er ook zo zeer zeker een voorstander van. Ik zou net wat je zegt veel natuur willen zien en beleven. Mij lijkt Zweden erg aantrekkelijk. En zou graag so ie so Stockholm willen zien dan kunnen we altijd een goedkoop jeugdhostel pakken. En verder zou ik ook graag weten of de klik er is. Ik hoor graag van je. Zo te horen zitten onze ideeën op een lijn dat is al iets. Groetjes Tim

Hey Anna,

Hou je net zo van motorrijden als ik en lijkt het je wat om samen wat plannen te smeden voor scandinavie dan lijkt het me leuk in contact te komen… Tent achterop de motor en low budget en basic de natuur in, kampvuurtje erbij… Heerlijk…

Ben 25 en kom uit brabant, Joep

Hoi Anne,

Kom al sinds 2007 in Zweden en Noorwegen :slight_smile:
Als je mij een email stuurt: blauwekronanfiets@hotmail.com zal ik je meer vertellen…kamperen met kampvuur en natuurlijk ook elanden zien is wat we kunnen gaan doen…ken in zweden en noorwegen ook mensen die ons kunnen helpen met een avontuurlijke zomer…vindt je kayaking en mountainbiken leuk ?

Zweedse vrienden zetten eigen routes uit.

groetjes martijn

Ik heb je een PM gestuurd:)