Dit heb k ook al ergens anders geweest, ik weet niet of het hier of daar goed staat/stond… Ik plaats hem voor de zekerheid ook nog is hier.
Trekken, reizen, s’ochends niet weten wat je de dag ziet en waar je savond’s terecht komt trekt me wel… Denk ik!
Dat wil ik dus uitvinden. Ik zit nog op school, en kan dus geen maanden reis maken helaas, maar dat dwaald wel in mijn hoofd, en daarom wil ik graag weten of dit soort reizen iets voor mij is.
Ik wil dus te voet in de zomervakantie een paar weken (hoeveel …??) een reis te voet gaan maken. Dit moet ik nog echt heel erg voorbereiden, maar laat ik is beginnen met kijken of iemand anders dit ook trekt, misschien mee wil of anders tips heeft over hoe ik het het beste kan aanpakken. De kosten wil ik minimaal houden, dus ook niet met te veel geld op pad gaan, alleen wat achterhand houden voor als er iets fout gaat. Maar dus niet een heuse luxe vakantie.
Ik ben meer geinteresseerd in de scandinavische landen, als dat haalbaar is in een paar weken. Die richting op dus. Anders Frankrijk. Maar geen mexico, en dat soort landen.
Heeft iemand tips, of liever, iemand die misschien ook mee wilt? We kunnen dan alles samen gaan uitdenken en samen beslissingen maken waar we heen zouden willen, het tempo, hoeveel per dag uitgeven, hoe en wat.
mijn e-mail adres is [EMAIL=“animedreams_b@hotmail.com”]animedreams_b@hotmail.com voor de gene die dit aanspreekt.
Ik ben trouwens 18 jaar, dol op dieren (een wandelhond is dus ook welkom voor degene die dat hebben?) vrouwlijk.
Ik hoop iets te horen van iemand…