Goedemiddag allen,
Aankomende zomer wil ik graag een low-budget reisje houden.
Hoe, wat, waar geen idee.
Ik dacht zelf aan een road trip, backpacking of openbaar vervoer (of een combi er van).
Overnachtingen hoeven voor mij geen comfort te hebben, een riviertje om te wassen is al voldoende. Al is een douche ook welkom. Bed, matras of grond maakt me niet uit.
Graag een reisje waarbij natuur en avontuur centraal staat, maar waar ook cultuur niet ontbreekt.
Ik al aan het kijken voor Scandinavische landen, of Groot-Brittannië/ Schotland.
Maar het is absoluut noodzakelijk om zo low budget mogelijk te reizen.
Even wat over mezelf. Ik ben een 21-jarige Belgische jongen (zomer 2013, 22 jaar) die aankomende zomer waarschijnlijk zijn master archeologie zo goed als afgerond gaat hebben (studerende aan de Vrije Universiteit Amsterdam). Hierbij komen we dan ook onmiddellijk bij de reden dat het low budget moet zijn. Einde van de studie betekend voor mij ook einde van mijn bankrekening ;).
Wat voor reisgenoot zoek ik? Een man/vrouw van dezelfde leeftijdscategorie. Avontuurlijk ingesteld die samen wil plannen wat, waar en hoe.
Ik ben misschien wat vroeg met mijn oproep maar ben van mening dat je elkaar toch al even moet kennen en er een klik wil zijn als je een tijdje dicht bij elkaar wil leven.
Wil je ook zo’n reis aan gaan? Contacteer me dan
Vriendelijke groeten
Jeroen