Ik ben een vrouw van 39 (jonge ingesteldheid) en zoek reisgenoten (M/V) voor leuke trips in binnen en buitenland. (Very) low budget en met amateuristisch sportieve activiteiten. Ik plan niet graag vooraf dus zie graag wat de locatie brengt doorheen de trip.
Ben jij ook avontuurlijk en heb je weinig luxe nodig? Laat maar iets weten.
Ik zoek dat ook .Uk ben een vrouw van 48 maar ik heb een jonge geest en zie er ook nog jonger uit.Ik heb veel alleen gereisd.Ben al naar diverse continenten gegaan.Dus ik heb al veel ervaring met reizen.Ik ben van het backpacken en van de low budget.
Je mag me ook op de what’s app toevoegen.Misschien is dat makkelijker. 0616141457
Zijn er al concrete plannen? Zeker voor een korten trip sta ik wel open. Ik ga ook graag buiten de geplande en standaard banen. Niet toeristische locale plaatsen
Neen … eigenlijk nog geen concrete plannen waarbij ik compagnie zoek.
Eerste twee weekends van april zijn opties om op verkenning te gaan.
Maar nog geen idee hoe of wat.
Al staat Normandië wel op het lijstje natuurlijk.
Daar ben ik nog nooit geweest.
sorry voor de late reactie. Normandië is wel een plek waar je ooit geweest moet zijn. eerste weekend word sowieso lastig, 2e zou misschien wel kunnen alleen durf ik dit nu nog niet te zeggen i.v.m. een verbouwing en het nog ontbreken aan een planning op dit moment. maar last minute zou ik hier mss wel voor openstaan maar ik begrijp dat dit lastig is maar als je dan wil gaan, laat het tegen die tijd nog een keer weten en hopelijk weet ik dan iets meer en kan ik
hoi Tiner, ja ik heb zeker nog interesse alleen ben ik gisteren zelf net teruggekomen van een korte vakantie dus hoe en wat moeten we dan nog even kijken. ik kom zelf uit de buurt van Den bosch. Waar woon jij in de buurt? misschien kunnen we anders eerst een keer doorspreken wat de plannen zijn en wat we willen.
Yes goed plan wel. Een meet & greet
Was jij sportief? (Amateuristisch wel te verstaan)