Ik ben een vrouw van 39 (jonge ingesteldheid) en zoek reisgenoten (M/V) voor leuke trips in binnen en buitenland. (Very) low budget en met amateuristisch sportieve activiteiten. Ik plan niet graag vooraf dus zie graag wat de locatie brengt doorheen de trip.
Ben jij ook avontuurlijk en heb je weinig luxe nodig? Laat maar iets weten.
Ik zoek dat ook .Uk ben een vrouw van 48 maar ik heb een jonge geest en zie er ook nog jonger uit.Ik heb veel alleen gereisd.Ben al naar diverse continenten gegaan.Dus ik heb al veel ervaring met reizen.Ik ben van het backpacken en van de low budget.
Je mag me ook op de what’s app toevoegen.Misschien is dat makkelijker. 0616141457
Zijn er al concrete plannen? Zeker voor een korten trip sta ik wel open. Ik ga ook graag buiten de geplande en standaard banen. Niet toeristische locale plaatsen
Neen … eigenlijk nog geen concrete plannen waarbij ik compagnie zoek.
Eerste twee weekends van april zijn opties om op verkenning te gaan.
Maar nog geen idee hoe of wat.
Al staat Normandië wel op het lijstje natuurlijk.
Daar ben ik nog nooit geweest.
sorry voor de late reactie. Normandië is wel een plek waar je ooit geweest moet zijn. eerste weekend word sowieso lastig, 2e zou misschien wel kunnen alleen durf ik dit nu nog niet te zeggen i.v.m. een verbouwing en het nog ontbreken aan een planning op dit moment. maar last minute zou ik hier mss wel voor openstaan maar ik begrijp dat dit lastig is maar als je dan wil gaan, laat het tegen die tijd nog een keer weten en hopelijk weet ik dan iets meer en kan ik
hoi Tiner, ja ik heb zeker nog interesse alleen ben ik gisteren zelf net teruggekomen van een korte vakantie dus hoe en wat moeten we dan nog even kijken. ik kom zelf uit de buurt van Den bosch. Waar woon jij in de buurt? misschien kunnen we anders eerst een keer doorspreken wat de plannen zijn en wat we willen.
Yes goed plan wel. Een meet & greet
Was jij sportief? (Amateuristisch wel te verstaan)
Dan klinkt dat een geweldig plan. Ik moet nog steeds mijn elektriciteit in ordemaken want momenteel heb ik echt zuiver een bus met een bed maar kan er wel al met weg
ja ik ben wel sportief maar dan inderdaad wel echt amateuristisch… qua vakantie ben ik graag buiten. wandelen, klettersteigen, zwemmen (ook in combinatie) fietsen (op vakantie dan vooral mountainbiken) en lang geleden paragliden. ow wilde jij ook echt met de camper weg dat had ik niet in de gaten. mijn bus rijd momenteel nog niet en er zitten dus ook nog geen voorzieningen en zelfs geen bed in dus camperklaar ben ik voorlopig helaas nog niet.
jij bent dus ook sportief? van wat voor soort vakaties hou je, waar denk jij aan qua vakantie? woon je ook in de buurt van den bosch, zodat we een keer af kunnen spreken om te kijken of we hetzelfde in de vakatie staan? jij bent dus al wel verder dan mij als je camper rijd. de mijne verbruikt veel teveel olie en dit moet eerst gerepareerd zijn voordat ik verder kan (heel lang geleden heb ik wel een rijdende camper gehad waar ik mee weg ben geweest maar deze was te groot om te bewaren dus die heb ik verkocht (dit was een alkoof)
Ik heb een camionette maar budgettair langetermijnplan maar hij rijdt wel. Ik ben zeker sportief! Kajak is mijn hoofsport. Joggen, zwemmen, fietsen, … doe eigenlijk veel graag en hou van avontuur (wel hoogtevrees ).
Ik woon in België (Hamme 9220). Dus denk dat afspreken eerder in Antwerpen of Breda of een gezellig dorp daar in de buurt zal moeten zijn als het ergens tussen ons 2 is
haha mijn camper is niet allen budgettair een langetermijnplan maar ook vooral planningstechnisch en door tijdsgebrek. wow kajakken echt als hoofdsport, heb je dan zelf ook een kajak? op vakantie doe ik dit ook graag (alleen doe ik het niet heel vaak) suppen doe ik de laatste jaren wel steeds vaker. hoogtevrees maar wandelen in de bergen (op paden) doe je wel? is het ook een avontuur om over je hoogtevrees heen te komen? hier tussen ergens afspreken is dan wel het makkelijkste inderdaad, alleen zal dit voor komend weekend niet meer gaan lukken denk ik. ben je afgelopen weekend nog wel weggeweest en ben je ook van plan om komend weekend weg te gaan? heb je whattsapp? dat praat misschien iets makkelijker? tel: +31(0)6 17540674