Halloooooo!!
Ik ben de afgelopen zomers naar lloret de mar en kreta gegaan maar met dat soort vakanties ben ik HELEMAAL KLAAR!!!
Ik wil wat actiever, avontuurlijker, **spannender ** kortom; **uitdagendere **vakantietrip en het liefst met een leuke groep!!
Maar als er maar één persoon meewilt vind ik het ook absoluut gezellig!!
Even wat persoonlijke info; ik ben een studente, 21 jaar, studeer eerste jaar hbo aan de hogeschool utrecht, woon ook vlakbij utrecht (maarssen om precies te zijn) en kan redelijk engels en een beetje frans en als je heel veel geduld hebt kom ik ook op een paar spaanse woordjes
wat uitdagende vakantie betreft; mij lijkt alles leuk! Backpacken door Europa, roadtrippen met een gehuurde volkswagenbus, op de bonnefooi van hostel naar hostel reizen met een rugzak, soms de trein pakken en de grens overgaan naar een ander land… je kan het zo gek niet verzinnen ik ben overal voor in! Als het maar niet een cliché vakantie is in een hotel of appartement op 1 standplaats, waar je alleen maar kan uitgaan en strandliggen. Ik wil zoiezo niet op 1 plek blijven maar lekker doorreizen!! ik wil veel zien en meemaken. Lekker afwisselend!
Luxe is voor mij ook absoluut geen pré!! Al lig ik één nacht op een flinterdun matrasje, als we maar lol hebben en ons kunnen redden.
Ik ben tenslotte ook een studente en kan ook niet steeds driesterren hotels betalen. Daarom wil ik ook een lowbudget vakantie doen zonder die jacuzzi luxe en alles. Geloof me, als je thuiskomt met een boel foto’s en leuke verhalen over wat je hebt beleefd, weet je dat dit veel meer waard was dan dat je 200 euro extra heb gespendeerd voor een viersterrenhotel in salou or places like that.
Verder vind ik sportieve activiteiten ook heel leuk. Ik wil ook graag leren golfsurfen, zou tof zijn als dat bij de vakantie zou kunnen maar als dat lukt maakt t mij helemaal niet uit. Duiken lijkt mij ook supercool, maar daar moest je denk ik wel een brivet voor hebben toch?? Raften, abseilen, wandelen, paardrijden, op een vlot de rivier over haha ik vind t allemaal leuk.
Omdat ik met mijn school zit (en ik ga ook de 17-19e van augustus naar lowlands) is de datum dat ik kan tussen 7 juli en 15 augustus. Ik wil minimaal twee en een halve week weg.
Qua locatie zat ik te denken om een beetje Europa die kant op te gaan… het zuiden of het oosten… maar misschien weet iemand wel een goedkope manier om in azië te kunnen backpacken of iets??? dat zou wel super zijn!
Ik ben in iedergeval overal voor in zoals je kunt zien. Het enige wat ik nog zoek is een (paar) leuke reisgenoot(en) met net zoveel animo als ik
WAAR ZIJN JULLIE!!!