Wie heeft er zin om in juli/aug voor 1-3 weken in Europa te reizen? *30 plussers ;)

Omdat ik eind oktober op vakantie ga en genoeg vakantie heb ivm werk in het onderwijs, wil ik halverwege juli/begin augustus 1-3 weken (beetje) low budget ergens in Europa op vakantie gaan.
… of super goedkoop Azië…:slight_smile:

Tot nu toe heb ik voornamelijk groeps/georganiseerde (paketten-op-maat) reizen/ werkweken gedaan en naar familie/vrienden in het buitenland gegaan. Het lijkt mij leuk om een (iets avontuurlijker) reis wat ik nog niet eerder heb gedaan, te doen; dus ik dacht laat ik mij hier aanmelden :). Het lijkt mij leuk om via deze weg een reisgenootje van ongeveer mijn leeftijd te vinden. Wie lijkt het leuk om dit samen te doen?

Ik (vrl. bijna 35 - 8/7/1975) ben in landen geweest als Frankrijk, Spanje, Azoren, Portugal, Egypte, Maleisië & Borneo.

Hallo CarolCecile

Ik heb zelf plannen om een trekking te maken door de schotse hooglanden of de pyrenëen
van 21 juli t/m 11 aug. Dit lijkt me een heel avontuur. Mijn leeftijd is trouwens 40 jaren jong.
De kosten van dit avontuurtje zijn low budget. Ik heb een route uitgestippeld van de west
naar de oostkust.
Het lijkt me wel leuk om samen dit avontuur aan te gaan. Ik hoop dat jij dat ook vind.

Hoi Willy,

Dank je voor je bericht. Ik heb toch andere plannen. Bedankt en Succes!

Groetjes Carol