backpacken juli

Zijn er nog mensen die het zien zitten een paar weken te backpacken ergens in Europa? Gewoon met een rugzakje, en niet al te veel plannen maken van tevoren. Low budget.

Ik ga het liefst met een groepje mensen. (leeftijd <23)

hallo jenske,

ik heb ook veel zin om wat rond te trekken in europa met de rugzak lekker veel steden bezoeken en nieuwe plaatsjes en mensen leren kennen, plannen hoeft niet echt maar mss kunnen we wel afspreken welke landen we zeker wel of niet willen doen…er mogen van mij zeker verschillende mensen mee…hoe meer zielen hoe meer vreugd!! oja ik ben 29j en kom uit belgië…ik ben vrij vanaf 12 juli tem 12 augustus…

toedeloe!!

liefs,

Hallo Jenske

Vanaf 18 augustus tot eind augustus(ik bezoek eerst vrienden in Berlijn en Warschau) ben ik nog “op zoek” naar een reisgenoot of meerdere reisgenoten. M’n plan is momenteel om te gaan interrailen en het Tatra gebergte te gaan verkennen (heel goed hostel gelezen) en daarna naar Bratislava, Wenen, Tirol, München en Nürnberg te gaan.
Mocht je interesse hebben, maar ook als je andere ideeën hebt, ik hoor graag wat van je. Ik ben man, 23 en woon in Groningen.

Groeten!

Hi!

Dit klinkt allemaal leuk! Ik ben wel 21 jr en wil dus lowbudget reizen…van te voren wel wat plannen maken natuurlijk…ik zat te denken aan interrail, maar ik hoor dat je dan vaak alsnog moet betalen voor treinen. Mss deel cheapass tickets by plain vriendin vloog voor 15 euro nr venetie:P en dan verder reizen met de trein…suggesties? Mail me snel terug en wie weet kunnen we ergens meeten!

Groetjes

Heey!

Ik heb inmiddels een andere vakantie geboekt in Juli. Ik moet even afwachten tot de uitslag van de loting van geneeskunde (half juli) en de uitslag van het toelatingsexamen in belgie (8 juli) voor ik plannen voor Augustus kan maken. Op zich een erg leuk idee Lares, maar ik kan dus nog niet zeker zeggen dat ik vrij heb! Als je 8 juli nog niemand hebt en ik ben geslaagd dan zal ik er nog eens naar kijken!

@ Mei20, sorry! Het had me leuk geleken, maar de post is al van ruim een maand geleden, dus toen ik geen reacties kreeg heb ik iets anders geboekt!

Hoi!

Is er iemand die in juli door europa wil trekken??
Liever geen interrailen, dit is veel duurder dan gewoon reizen en je moet alle treinen nu al boeken (spontaan ergens naartoe gaan zit er dan niet in) dus een goedkoop vliegticket en dan verder zwerven :wink:
Italie wil ik zeker naartoe maar verder sta ik helemaal open voor andere leuke landen:D

Doei!

Hej aniek!
ik wil de laatste 2 weken van juli door europa gaan trekken, liefst richting het oosten en dan zien waar ik uitkom, als het je leuk lijkt moet je maar wat laten horen!
groetjes!