Ik ben jolanda en zoek een reisgenoot om bijvoorbeeld met de trein/bus door frankrijk, tsjechie, spanje, polen, italie of waar dan ook, als het maar lowbudget is…
Eventueel zou ik ook daar een poosje willen werken om nog langer in het buitenland te kunnen vertoefen, maar als dat niet mogelijk is dan wordt de reis waarschijnlijk korter. Rond midden augustus wil ik soiezo terug zijn in Nederland. (als het geld op is) Afhankelijk of het nog gezellig is natuurlijk en welk land (prijzen zijn nogal verschillend). Leefdtijd 23 tot 30 jaar ongeveer… Check mijn profiel voor info… Stuur een bericht als je interesse heb!
Hoi Jolanda,
Ik ben ook aan het kijken naar een rondreis, o.a Europa, backpacken bijvoorbeeld met interrail. Ik zou vanaf begin juli kunnen, en dan een 6 tot 8 weken. Laat maar weten!
Ik ben een jongen van 25jr, uit Haarlem en bijna klaar met het HBO.
Groetjes Olivier
Hey Oliver…
Ik ben ook met mijn studie bezig Sociale Dienstverlening en wil dolgraag backpacken vanaf julli en dan zien waar we uitkomen. Heb e.v.t nog contact met 2 andere die miss ook wel mee kunnen. Lijkt dat je wat!
Stuur mijn msn wel ff prive…
Hi ja ik heb je toegevoegd, met een groepje lijkt me ook gezellig!
Ben benieuwd,
Groet Olivier
Hoi hoi, ik ben 3e jaars student journalistiek in utrecht en vind het wel leuk om deze zomer europa een beetje verkennen alleen mijn vriendinnen willen alleen maar saai een weekje op het strand liggen. Daarom zoek ik iemand waarmee ik dus op avontuur kan in europa. ik zou het ook heel leuk vinden om met een groepje door europa te reizen met de bus/trein! hebben jullie al plannen gemaakt?groetjes Pauline
We zijn in overleg… Met jou zouden we met 2 jongens en 2 meiden zijn…
Die ene jongen wil met de auto en dan kunnen we de kosten delen…
Afwachten wat het word… Stuur prive anders ff je msn…