reisgenoot backpacken europa

Hee!

Mijn naam is Eline en ik ben 20 jaar. Ik wil graag deze zomer backpacken in Europa. Ik ben vrij van 21 juli t/m 10 augustus. Ik zoek een reisgenootje van ongeveer dezelfde leeftijd. Zelf lijkt het me leuk om richting kroatie, bosnie, albanie ect. te reizen. Maar ook Engeland en Ierland spreken mij aan. Andere ideeen zijn ook altijd welkom! Ik ben avontuurlijk en sportief ingesteld. Ik houd van natuur en cultuur en vind het leuk om wild te kamperen. Ik heb niet echt een beperkt budget maar wil wel proberen deze reis low-budget te houden door middel van goedkope hostels, kamperen ect. Interrailen is voor mij ook een optie. Mocht je interesse hebben om eventueel samen te reizen dan hoor ik het graag!

Groetjes Eline

Hee eline ,

Dat lijkt mij ook een heel leuk idee! Ik ben Joyce 20 jaar en bijna klaar met me studie! En wil op avontuur! En natuurlijk lijkt het me super om dit samen met iemand te doen!
Graag hoor ik van je misschien kunnen we even contacten enzo. Groetjes

Hoihoi,

Ik ben 18 jaar en ben rond precies dezelfde tijd vrij. Vriendinnen van mij gaan allemaal op een feestvakantie en ik wilde wat anders.
Ik ben ook sportief ingesteld en het lijkt me super op samen/met een groepje te backpacken, interrailen lijkt me nog leuker!
Hoop dat ik wat van jullie hoor, groetjes! :dag: