Ik ben 21 jaar studente communicatie uit Groningen en ben op zoek naar een aantal reisgenoten om europa verder te verkennen! Ik zat te denken aan Oost europa omdat t cheapass is, maar ook naar het zuiden lijkt me tof…
Deels reizen met trein door een goedkope ticket te boeken is natuurlijk ook prima… van daaruit kunnen we dan weer verder!
Graag reageren als je op korte termijn in wil eens afspreken om kennis te maken en de plannen te bepreken! Ik heb denk ik zon twee tot 3 weken om te reizen…
Ik zoek toffe mensen tot 25 jaar (boys and girls) Reageer snel…want de vakantie komt eraan…:zon02:
Hey!
Ik ben nog op zoek naar een leuke reisgenoot (of reisgenoten) voor een vakantie in juli.
Zelf dacht ik meer aan het zuiden van europa, italie, spanje, griekenland… gewoon een goedkoop vliegticket boeken en daarna zien waar je naartoe gaat
Misschien kunnen we elkaar toevoegen op msn?
Aniek
Hallo!
Ik zag jullie oproepen en die sprak mij wel aan.!
Ben zelf 20 jarige student die de opleiding marketinge en communicatie doet!
Mij lijkt het erg leuk om met een groep europa te verkennen!
Jullie kunnenm mij toevoegen op MSN!:
[EMAIL=“roelandlenten@hotmail.com”]roelandlenten@hotmail.com
Hej meike en aniek!
Ik ben een 19jarige geneeskunde-studente en wil liefst gaan reizen door oosteuropa, weet niet of jullie inmiddels al plannen hebben? anders moet je maar een berichtje achterlaten,
groetjes!
Klinkt tof Ik ben 24jaar en had eigenlijk de plannen om nog naar Zuid-Amerika te gaan voor 1 september (dan begint de wereldreis van 5 maanden). Aangezien dat best kortdag is en een europareis ook nog op het verlanglijstje staat lijkt me dit een leuk idee. Zat te denken aan Oost-Europa, Scandinavië. ± 3/4 weken.
Hola,
Ik ben 22 jaar. Vierdejaars Management Economie en Recht student. Ik zou in de zomer graag een maand door Oost-Europa willen reizen met de trein. Hebben jullie al concrete plannen (waarheen en hoe)?
Backpacken in Europa lijkt mij ook wel wat. Heeft een van jullie al plannen?