Ik zal me even voorstellen ik heet nick ben 19 jaar oud en woon in Zuid-Holland.
Deze zomer wil ik heel graag een rondreis maken door Europa het liefst met de trein maar wie weet ook anders.
Ik wil zo low budget mogelijk reizen en zoveel mogelijk zien van Europa.
Maar helaas kan ik het niet doen met vrienden want die hebben een vriendin of de situatie laat het niet toe!
daarom zoek ik dus een leuk persoon tussen de (17 en 25) die samen met mij minimaal 2 weken tot een maand wil rondreizen door Europa.
ik heb nog niet echt veel plannen qua bestemmingen maar wil wel graag naar Turkije maar sta verder nog voor alles open.
Hey Nick!
Ik zal mij ook even voorstellen: Ik ben Myrna, 18 jaar (in de zomer 19), woon in Nijmegen en ben even in between studies. Net als jij ben ik op zoek naar een reisgenoot voor een Europareis. Zelf wilde ik een maand lang rondreizen met de trein. Mijn situatie is ongeveer hetzelfde als die van jou: Mijn vriendinnen gaan ook allemaal met vriendjes op vakantie en ik wil liever niet alleen.
Ik hoor graag van je!
Groetjes Myrna
Ik zou dus ook graag een rondreis willen maken door EU. En ook ik wil niet alleen en kwam dus net jullie berichtjes tegen.
Mijn naam is dus Demy en ik ben 24 jaar en kom uit Woerden. Ik ben benieuwd wat voor ideeën jullie hebben. 1 land waar ik zoiezo heen wil is Italië! Verder ben ik benieuwd wanneer jullie deze rond reis willen maken.
hey,
ik wil deze zomer ook het liefst zo low budget (student he!) door europa gaan reizen. Hebben jullie al inmiddels concrete plannen of pas ik er miss ook nog ergens tussen?
groetjes