Ik ben een vrolijke meid uit Oost-Vlaanderen (België) van bijna 25 lentes jong. Ik ben dringend op zoek naar een reisgenootje die het aandurft om een zestal maanden rond te trekken in Europa. Het betreft een lowbudgetvakantie!!!
Een vaste route stippel ik niet uit, gewoon kijken waar we uitkomen en ter plaatse genieten van wat op onze weg komt! Ben je sociaal ingesteld en beschik je over een gezonde portie humor, laat dan snel iets weten op [EMAIL=“wannekoek@hotmail.com”]wannekoek@hotmail.com Ook andere suggesties zijn welkom natuurlijk!
De bedoeling is in feite om al liftend te gaan, kwestie om de kosten te drukken. Deze manier van reizen zal dan ook grotendeels uitmaken waar we precies terecht komen. Landen die zeker op mijn lijstje staan zijn Kroatië, Griekenland, Italië en Portugal. Maar ik sta natuurlijk open voor andere voorstellen. Laat gerust weten wat jouw ideeën zijn en wanneer je eventueel kunt vertrekken en dan contacteer ik je snel weer! Alvast bedankt voor je reactie!!
Misschien lijkt je een rondreis doorheen Zuid-Oost-Europa iets?
Wij (19-m, 24-m, 26-v en 30-m) komen as zaterdag samen (in Antwerpen) om te zien of het ‘klikt’ en wat we dan eventueel allemaal kunnen doen.
De bedoeling is te interrailen en te verblijven in hostels.