Rondreis/lowbudget/europa/zon/gezelligheid!

Hallo!

Ik ben Marije, een 21 jarige studente die ondanks een magere bankrekening toch naar de zon wil deze vakantie! Rondreizen door een aantal landen, slechts 1 land of op 1 plek blijven.
Ik hou van strand, cultuur, uitgaan… Tja, van bijna alles :teeth:

Maar, ik wil absoluut niet alleen. Het liefst wil ik met een groepje (zowel dames als heren) die me me mee willen naar de zon.

Bij mij staan alle opties nog open qua land en vervoer, al wil ik liever niet naar Frankrijk ofzo… Als jullie leuke ideeen hebben, brand los en reageer!

Groetjes!

Hee Marije!

ik ben zelf een studente van 19 jaar en kamp met hetzelfde :biggrin: : een studenten budget! Wat je hierboven beschrijft is precies wat ik zoek voor komende zomer!
Mij lijkt het vooral super om rond te trekken in Europa. Er zijn volgens mij heel wat mooie dingen te zien in oost Europa.
Ook ik hou van cultuur, avontuur en feesten! Met een groepje studenten klinkt als een toppertje.

lijkt het je wat dan kunnen we misschien verder contact opnemen :slight_smile:

Groetjes,
Rachel

Heeii Marije,

Ik ben zelf 20 jaar en wil heel graag op een mooie en gezellige vakantie.
Wat jij beschrijft lijkt me top! Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kenen. Ik vind zelf Cuba, Borneo dat soort landen erg mooi maar sta open voor andere leuke opties. Het lijkt me erg leuk om rond te treken feesten en genieten van zon, strand en de natuur enz.

Hoop van je te horen.

Mvg, Johanna

Hai Rachel en Johanna!

Wat leuk dat jullie reageren :).

Johanna, Borneo lijkt mij ook prachtig, maar mijn rekening vindt het niet zo’n heel goed idee… Ik ben bang dat die tickets erg prijzig zijn :frowning:

Ikzelf zat ook te denken aan Europa. Persoonlijk ben ik erg fan van Turkije. Ook ben ik anderhalf jaar geleden in Bosnië geweest, wat echt een prachtig land is. Prachtige natuur, super goedkoop winkelen, eten etc. Ik ben daar nog niet uit geweest, dus ik weet niet hoe dat daar is. Al zal het vast en zeker wel ok zijn.

Reizen langs steden in Europa lijkt me ook erg leuk. Ik lees hier soms ook berichten over interrail ofzo? We zouden dus eventueel ook kunnen backpacken en met de trein een aantal steden bezoeken en daar goedkoop in hostels proberen te overnachten?

Ik heb hier wat ideeën neergegooid. Maar ik ben ook zeer benieuwd naar jullie ideeën!

Groetjes vanuit het IJSkoude noorden :slight_smile:

Marije

Ik las net trouwens ook op een website een verhaal van een koppel dat ging backpacken door Turkije. In eerste instantie vlieg je daar heen en doet de rest met het openbaar vervoer. Zo kun je ALLE kanten op. Naar de toeristische feest gebieden, naar culturele steden, natuurgebieden etc.

Hier werd ik wel enthousiast over! Wat vinden jullie?

Hallo dames,

Ik wil graag gaan toeren door Oost-Europa deze zomer, en ben op zoek naar een reisgenoot/reisgenoten om de reis wat gezelliger te maken.
Voorkeur heb ik daarbij niet.

Zon, feesten, avontuur, cultuur, strand en relaxen zijn begrippen waar ik em goed ik kan vinden! Mochten jullie (nog) interesse hebben, dan hoor ik het graag!

Ik ben Davy, 24 en ruim 1,5 jaar aan het werk sinds mijn afstuderen.
Ik hoop wat te horen.

Groetjes,

Davy

Hoi! Ik reageer ook even. Ik wil graag eind juli/heel augustus ook gaan rondtouren in Europa! Lekker met de trein of iets dergelijks. Feestbestemmingen, culturele dorpjes/kasteeltjes, naar Oost-Europa… alles! :slight_smile:
Ik ben vrouw, 23 jaar en ontzettend reislustig. Ik heb ook een studentenbudget, al valt er natuurlijk nog genoeg extra te sparen tot aan de zomer.
Lijkt me leuk om een leuk groepje te maken en eens te meeten of iets!
Liefs vanuit de Achterhoek! :cheer:

wauw genoeg reacties en ideeën, ik ben enthousiast!
misschien is het een idee om e-mail uit te wisselen, even te proeven of dit een mooi reisgezelschap kan vormen voor komende zomer.

mijn e-mail adres is in ieder geval: rachelvanberlo@hotmail.com

groetjes
Rachel

Hallo,

Ik lees net al jullie berichtjes en dit is precies wat ik wil deze zomer.
Niet zo moeilijk, lekker goedkoop feesten en genieten in Europa.
Als jullie interesse hebben of meer over mij willen weten kan je mij even mailen(shennavangijtenbeek@hotmail.com).

Ik hoop wat van jullie te horen!

Groetjes

Hee Guys!

Het lijkt mij ook echt super om lowbudget door Europa te interrailen!
Zon, feesten, avontuur, cultuur, strand en relaxen. I like!!
Dus als er nog interesse is laat het even weten of laat een privebericht achter.

Groetjes!!

hee!

We zijn nu met veel enthousiastelingen :smiley:
zo kan daar misschien meer dan 1 reisgezelschap uit worden gevormd?

Ik loop namelijk al helemaal warm voor deze zomer en heb echt zin om een mooi reisje te plannen :smiley:
Mij lijkt het leuk om een keertje samen te komen in een gezellig kroegje, dat leert elkaar wat makkelijker kennen dan via dit forumbericht :wink:

Ik woon zelf in Eindhoven, daar zijn wat leuke kroegjes, maar dat ligt niet erg centraal natuurlijk :stuck_out_tongue:

Is er meer animo?

groetjes,
Rachel

Heej, jullie plannen spreken mij enorm aan.
Ik ben zelf ook op zoek naar reisgenoten voor in de zomer, ik ben 25 jaar en woon in noord-brabant.
Ik hoor het wel als jullie nog geen concrete plannen hebben en jullie jullie reis nog niet geboekt hebben, ik moet het zelf ook met een studentenbudget doen.

Liefs Wendy

Hallo allemaal,

wat ik hier lees is precies wat ik zoek!
Ik ben niet het type die snachts uitgaat en overdag enkel haar roes ligt uit te slapen… Ik ben iemand die eerder een terrasje meepikt, wel eens wil uitgaan, maar natuurlijk ook de stad verkennen en wat cultuur snuiven :wink: wat ik hier allemaal lees vind ik al erg leuke ideeën, al moet ik zeggen : ik kom wel uit Belgie , ik hoop dat dit geen probleem is?

Liefst zou ik gaat eind juli/ heel augustus, daarin zo’n 2/3 weken, te zien hoeveel geld ik kan spenderen, aangezien ik ook een studente ben :slight_smile:
Interrailen vind ik een goed idee, en als je met een groepje bent, kun je goedkoper slapen in hotels/ jeugdherbergen :slight_smile:

Alls er iemand contact op nemen wil : gwenie_14@msn.com, laat maar horen

Ik wordt alvast warm als ik deze ideeën lees, jullie ook?

groetjes Gwen

Hallo,

Ik ben zelf ook een studente 21 jaar en wil graag deze zomer door toscane en omgeving met de rugzak rondtrekken! Het is wel iets anders als wat jullie hier bespreken maar als iemand interesse heeft, reageer maar! Ik kom ook wel uit België btw.

Groetjes Jessica

klinkt wel leuk, zie ik ook wel zitten, toscane.

Ik kom ook uit belgie, wat misschien wel iets makkelijker is.
Voeg me anders toe op facebook, misschien gemakkelijker praten zo? :slight_smile:

Groetjes Gwen

Hallo allemaal,

Ik ben Matthijs, 20 jaar. Samen met 3/4 vrienden ga ik deze zomer rondreizen door Europa.
Wij starten in Zadar, aan de kust van Kroatië. Vervolgen naar de hoofdstad van Kroatië, Zagreb. Daarna naar Hongarije, Boedapest.
Verder bezoeken we nog Wenen, Praag, Berlijn en vervolgens weer richting Nederland.
Het idee is om ook nog Slovenië (Ljubljana) en Slowakije (Bratislava) te bezoeken. Dat weten we nog niet zeker. Zijn wel hele mooie landen en het is goed te combineren.
Wij willen gaan interrailen. 15 dagen treinen kost ongeveer 300 euro. Hier komt dan nog een ticket van 75 euro bij naar Kroatië. Dit doen we om tijd te besparen. Met de trein naar Kroatië, duurt best lang. Onderweg verblijven we in hostels, omdat die vrij goedkoop zijn. Z’n 15-20 euro per nacht.

De geplande datum is 1-15 augustus.

Misschien is het leuk mensen te ontmoeten of een (deel) samen te reizen!

Groetjes Matthijs

Hoi allemaal,

Wat leuk al die reacties! Mijn email is joanna_w@hotmail.nl. of facebook Aanmelden bij Facebook
Het lijkt mij ook wel een goed idee om een keer met zn allen af te spreken in een kroegje ofzo om elkaar beter te leren kennen voor de vakantie:)

Groetjes Joanna

Beste mensen!

Mij lijkt het ook onwijs leuk om te interrailen door Europa!
Het liefst Oost-Europa want daar is het lekker goedkoop en ben ik nog niet geweest
Voor de rest zo veel mogelijk genieten en mooie dingen zien!

Groet,
Rut

Hee Rut en anderen,
ik ben een mail-lijstje aan het opstellen zodat we elkaar binnenkort ergens kunnen ontmoeten,
zo kunnen er mooie reisgenootschappen gevormd worden,
wat is jou mailadres?

groetjes,
Rachel

Hoi allen,

Ik meld me ook nog even aan! Al wel afgestudeerd, maar met 24 nog steeds jong (toch? ;)) en op zoek naar wat avontuur! Mijn mailadres zal ik Rachel sturen. Ben benieuwd,

Groet,
Robert