Rondreis/lowbudget/europa/zon/gezelligheid!

Hallo!

Ik ben Marije, een 21 jarige studente die ondanks een magere bankrekening toch naar de zon wil deze vakantie! Rondreizen door een aantal landen, slechts 1 land of op 1 plek blijven.
Ik hou van strand, cultuur, uitgaan… Tja, van bijna alles :teeth:

Maar, ik wil absoluut niet alleen. Het liefst wil ik met een groepje (zowel dames als heren) die me me mee willen naar de zon.

Bij mij staan alle opties nog open qua land en vervoer, al wil ik liever niet naar Frankrijk ofzo… Als jullie leuke ideeen hebben, brand los en reageer!

Groetjes!

Hee Marije!

ik ben zelf een studente van 19 jaar en kamp met hetzelfde :biggrin: : een studenten budget! Wat je hierboven beschrijft is precies wat ik zoek voor komende zomer!
Mij lijkt het vooral super om rond te trekken in Europa. Er zijn volgens mij heel wat mooie dingen te zien in oost Europa.
Ook ik hou van cultuur, avontuur en feesten! Met een groepje studenten klinkt als een toppertje.

lijkt het je wat dan kunnen we misschien verder contact opnemen :slight_smile:

Groetjes,
Rachel

Heeii Marije,

Ik ben zelf 20 jaar en wil heel graag op een mooie en gezellige vakantie.
Wat jij beschrijft lijkt me top! Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kenen. Ik vind zelf Cuba, Borneo dat soort landen erg mooi maar sta open voor andere leuke opties. Het lijkt me erg leuk om rond te treken feesten en genieten van zon, strand en de natuur enz.

Hoop van je te horen.

Mvg, Johanna

Hai Rachel en Johanna!

Wat leuk dat jullie reageren :).

Johanna, Borneo lijkt mij ook prachtig, maar mijn rekening vindt het niet zo’n heel goed idee… Ik ben bang dat die tickets erg prijzig zijn :frowning: