Ik wil graag een (rond)ries maken door europa. Met name naar oost en zuid europa. Dat wil ik graag doen met trein, bus, liftend, evt. auto (heb ik zelf niet). Ik ben student dus (hoe cliché ook) wil graag zoveel mogelijk lowbudget proberen te reizen.
Wat ik graag met deze ries wil:is in een aatal steden neerstrijken en daar een paar dagen genieten van de stad en vervolgens weer doortrekken naar de volgende. Ik vind het wel belangrijk om dan iets op te steken van de streek/stad waar ik ben geweest (kort gezegd: cultuur snuiven) Maar van lekker te luieren en te zwemmen ben ik ook niet vies:wink:
Als je bovenstaand idee wel wat vind of nog een leuke aanvulling hebt laat het me dan horen, wie weet worden we wel riesmaatjes!
groetjes
Susanna
p.s. Ik ben dus student, woon in amsterdam en ben 23 jaar.
Ik heb zelf ook net een topic aangemaakt over een eventuele rondreis die ik zou willen maken door Europa. Maar ik wil ook eventjes reageren op jouw topic. Jouw topic spreekt me ook wel aan om eerlijk te zijn, alleen zou ik het liefste naar Zuid-Europa gaan. Ik heb namelijk (nog) niets met Oost-Europa. Maar wat er niet is, kan nog komen natuurlijk. Ook ik vind het belangrijk om iets van het land op de steken waar ik ben geweest en natuurlijk vind ook ik het leuk om een middagje op het strand te luieren en te genieten van de plaatselijke zonnestralen onder genot van een drankje en hapje.
Wie weet spreken we elkaar eens binnenkort. Lijkt me gezellig!
Ik wil ook misschien naar oost europa, lijkt me echt spannend! Alhoewel ik eerlijk moet bekennnen dat ik nog een beetje twijfel tussen oost europa en india. Ik heb nog nooit eerder ongepland gereisd, en ook niet met vreemden. Ik ben Esther, 22 jaar. Ik studeer Politicologie in Amsterdam aan de UVA. Maar geloof me, wij studenten politicologie zijn het allerleukst en gezellig, daar staan we om bekend. Ik zou het dus wel leuk vinden om te mailen en msn-en, wie weet kunnen we elkaar vergezellen op reis? Dus laat iets horen,
je berichtje kon het mijne zijn! Ook ik ben een (belgische) studente en Z en O Europa staan zeker op mijn lijstje.
Weet je al in welke periode je ongeveer zou willen gaan? en met hoeveel?
die mix van cultuur ontdekken en genieten vind ik ideaal.
laat iets weten als je geïnteresseerd bent om samen te reizen, of mss kunnen we met alle geïnteresseerden samen gaan? :yes:
groetjes Kim (één vd vele Kim’s op dit forum :))