rondreizen door (oost)europa???

Hallo reizigers!

Ik wil in de zomer (juni/juli/augustus)een rondreis gaan maken van zo’n 2 á 3, 4 weken. Ik wil graag van stad naar stad trekken om daar van de cultuur te proeven. En tussendoor lijkt het me heerlijk om van de natuur te genieten en lekker te relaxen en te zwemmen en van het mooie weer genieten natuurlijk!!
Mijn voorkeur als reisdoel is vooral om naar oost europa te gaan omdat ik daar nog niet zo veel ben geweest. Maar ik sta open voor andere ideeën!!
Hoe ik wil reizen? Met openbaarvervoer en eventueel liftend. Ik wil graag zoveel mogelijk lowbutget gaan reizen, maar er moet wel ruimte zijn voor een extraatje of zo nu en dan een beetje luxe. Qua tijdsduur zit ik te denken aan 3 weken en als het financieel mogelijk is nog wat langer.
Als het bovenstaande je aanspreekt laat dan gauw wat van je horen dan kunnen we snel kennis maken en gaan fantaseren/plannen maken/ideeën uitwissen over de vakantie!!
Ik ben 23 jarige studente en woonzaam in amsterdam

**groetjes, **

Susanna

heey Susanna!

Ik wil ook heel graag naar europa deze zomer liefst in juli voor een maand met interrail. het maakt me op zich niet zoveel uit waar naar toe als er maar wat te beleven valt! ik heb nog geen reispartner gevonden dus khoop nog iets van je te horen!

groetjes Joy