hey!
ik zie op de site al veel oproepen staan om rond te reizen door europa. Zo op het eerst oog zie ik vooral vrij jonge mensen. Ik ben op zoek naar reisgenoten tussen 23 en 27 ongeveer. (1,2,3 groepje, maakt niet uit)
Zelf ben ik 24 jaar, studente pabo en woon in zwolle.
Ik ben al twee jaar nauwlijks op vakantie geweest omdat mijn vrienden en ik heel andere wensen hebben.
Wat ik deze zomer graag wil is low budget, met openbaarvervoer reizen door europa. Geen uitgebreid reisplan, maar zien waar we terechtkomen. Slapen in hostels of jeugdherbergen.
Ik wil steden zien, culturen proeven, mooie natuur bekijken en af en toe uitgaan of een dagje op een strand vind ik ook niet erg :vak02:…
gewoon gezelligheid!
ik hoop op leuke reacties! als je dezelfde vakantiewensen hebt kunnen we mailen en evt. afspreken om te kijken of het klikt als reisgenoten!
Door zo’n berichtje krijg je spontaan zin aan vakantie. Een combinatie van cultuur, natuur en inderdaad zo nu en dan even helemaal niets doen is voor mij ook de ideale vakantie. Vind het zelf ook wel leuk altijd om op wat minder toeristische plekken te komen.
Waar zit je aan te denken qua Europa? Zuid, oost, west, noord?
hey,
eigenlijk heb ik nog per se een voorkeur. scandinavie staat op mn lijstje, maar ook in oost en zuid europa heb ik nog lang niet alles gezien!
ik wou het een beetje laten af hangen van de reacties
jij speciale voorkeur?
Zweden zou ik graag weer heen willen en zuidoost-Europa zou ik wel eens willen verkennen (Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Balkan).
Andere richtingen zijn ook prima. Ben alleen niet zo’n fan van 35 graden & co.
hahaha nee ik ben ook niet zo van de hitte waardoor je eigenlijk alleen nog slap op een stoeltje kan hangen… maar 25 graden heb ik dan weer helemaaaal geen moeite mee! volgens mij hebben we wel dezelfde wensen, misschien is het leuk om op msn ofzo verder te praten?