Hoi allemaal,
Aankomende zomer wil ik graag een maandje rondreizen in Europa, en hiervoor ben ik op zoek naar een leuke reisgenoot.
Afgelopen jaar ben ik in mijn eentje naar Engeland en Ierland geweest, en dat smaakt naar meer!
Ik heb nog geen vaste plannen over wat ik precies wil gaan doen, behalve dat ik dit graag low budget wil doen.
Heb je interesse of goede ideeën, dan hoor ik dit graag!
Groetjes Joke
Dag Joke,
Heb je een idee hoe je wil reizen? Auto,trein, vliegtuig,…?
Naar welk deel van Europa wil je graag gaan? Wil je cultuur opdoen of eerder natuur f…?
Ik zat zelf te denken aan het openbaar vervoer. Met de auto lijkt me ook heel leuk, maar ik heb het idee dat dit best prijzig kan zijn.
Welk deel ik graag wil zien, weet ik nog niet. Vooral omdat heel veel landen en plaatsen mij leuk lijken 
Ik zou graag een combi hebben van natuur en cultuur. Ik vind het heerlijk om ergens te zijn waar het mooi is, maar ik vind het ook leuk om verschillende dingen te zien.
Ik hoop dat ik je vraag een beetje duidelijk heb kunnen beantwoorden, anders hoor ik het graag 
Auto is inderdaad wat duurder, maar wel handig natuurlijk. Dan zit je niet vast wanneer je wat verder weg iets wil bezoeken ofzo.
De trein is wel leuk, interrailreizen zijn ‘in’ tegenwoordig, maar geen ervaring mee.
Heb je een idee wanneer je precies weg wil? Of staan alle opties nog open.
Ikzelf heb twee maanden vakantie juli en augustus.
Wat dat betreft is een auto zeker handig. En als je met meerdere bent scheelt dat ook weer in de kosten.
Ik heb inderdaad interrail vaker voorbij zien komen, maar heb daar zelf ook geen ervaring mee. Afgelopen jaar heb ik behalve de heen en terug reis, alles met de bus gedaan.
Ik had zelf ook juli of augustus in mijn hoofd, ik heb nog niks vast staan. Heb jij een idee welke kant je op zou willen gaan?
Nee, nog geen idee. Als er maar iets te zien is qua cultuur/natuur. Een zonnetje is handig meegenomen.
Kheb nog niet zo heel veel van Europa gezien dus opties genoeg. 
Ik heb gereageerd op je andre oproepje!
Groetjes
Hoi Esther, bedankt voor je berichtje!
Ik ga Greetje vandaag mailen, over ideeën die ik heb (nog niet erg uitgebreid, vooral over welke richting).
Is het handig als ik jou gelijk meeneem in deze mail? Als je dat wil moet je prive even je mail adres sturen 
Groetjes!
Ik heb je een priveberichtje gestuurd!
Ik heb jullie als het goed is gemaild