Reisgenoot gezocht voor rondreis Europa zomer 2015

Hoi allemaal,

Aankomende zomer wil ik graag een maandje rondreizen in Europa, en hiervoor ben ik op zoek naar een leuke reisgenoot.

Afgelopen jaar ben ik in mijn eentje naar Engeland en Ierland geweest, en dat smaakt naar meer!
Ik heb nog geen vaste plannen over wat ik precies wil gaan doen, behalve dat ik dit graag low budget wil doen.

Heb je interesse of goede ideeën, dan hoor ik dit graag!

Groetjes Joke

Hoi Joke. welkom op Wereldwijzer! Je kunt je oproep het beste plaatsen in ons Reisgenoten forum

Dank je wel. Ik had inmiddels door dat ik het verkeerde forum had :wink: Ik weet alleen niet of ik deze kan verwijderen.

Maakt niet uit. Deze lekker laten staan weten we ook een beetje wie Joke is :wink:

Hoi Joke,

Afgelopen zomer heb ik zoiets met de auto gedaan. Begonnen met 3 geeindigd met 2. Super toffe ervaring, en verre van duur. Interrail etc is een stuk duurder. Zeker als je de 25 bent gepasseerd. Ik ben 30 dus betaal dan wel de volle mep…
En met zn tweeen of drieen kun je de kosten makkelijk delen. We kozen toen voor hostels, maar ik heb ook een klein tentje en eem hele grote…

Wellicht leuk om met elkaar in contact te komen? Daar ik lesgeef zit ik wel aan mijn zomervakantie vast en kan ik dus echt niet schuiven :frowning:

Even kort wie ik ben, Esther net 30 geworden. Docente rekenen en wiskunde in het vmbo. Hou van reizen (volgende week ga ik naar Sevilla), spreek mijn talen redelijk, ga graag uit eten, een drankje drinken of naar het theater. Een serietje kijken of een boek lezen vind ik ook leuk. Zo nu en dan ga ik nog eens uit. Verder loopmik in de lente, zomer en herfst hard. In de winter vind ik de hometrainer iets fijner :wink:

Groetjes Esther