Rondreizen Europa in juli!

Hallo!

In de maand juli zou ik graag gaan reizen door europa. Mijn voorkeur ligt bij de landen frankrijk, spanje, portugal, italië, maar ik sta open voor andere ideeën!! Interrailen of op een andere manier, het vervoer maakt voor mij niet erg uit. Zelfs met de auto vind ik prima!

Ik ben Deidre, een spontane meid van 19 jaar. Leeftijd is voor mij geen issue, als je maar van cultuur en natuur houdt. Als je het prima vindt om ook af en toe te relaxen op het strand, mail me!

Hoi Deidre,

Je oproep klinkt zeer leuk en interessant en komt overheen met mijn wensen!
Ikzelf ga nog met een andere jongen ook door Europa reizen, voor de cultuur en natuur.
Wij zoeken nog 1 á 2 mensen die ook meewillen.

Onze wensen qua landen lijken wel overheen te komen, dus laat wat horen!
kunnen we altijd nog ideeën uitwisselen.

Groetjes,

Frank (19 jaar)

Hallo :slight_smile:

Ik ben Sander, 19 jaar en ik heb voor komende zomervakantie ook nog geen vrienden kunnen vinden die zin, tijd en geld hebben. Ik ben wel iemand die van zon, zee en strand houd maar cultuur en natuur vind ik ook prima, zolang het maar in een lekker warm land is (Spanje, Italië, Portugal, Zuid-Frankrijk, Griekenland, Turkije) en we af en toe toch ook naar het strand gaan.

Ik vind het prima om met het vliegtuig te gaan, maar omdat ik een autoliefhebber ben lijkt het me eigenlijk nog mooier om met de auto op vakantie te gaan, al was het maar omdat je dan veel meer vrijheid hebt om nog eens ergens heen te gaan. Dan tussendoor overnachten lijkt me wel verstandig.
Verder maakt het mij niet zoveel uit met wie ik allemaal op vakantie ga, als je ongeveer maar tussen de 17-22 jaar bent en je een beetje een vlot persoon bent :slight_smile:

Dus ik weet niet of jullie nog iemand zoeken, maar ik sta er voor open :wink: