**Ik wil graag europa ontdekken maar het liefst niet alleen. Ik heb genoeg alleen gereist en het lijkt me leuk om dat nu een keer samen te doen. Wat ik daarbij in gedachten heb? Eigenlijk heel weinig… Ik wil graag wat meer zien van europa (misschien wat festivals bezoeken) en of ik dat nou liftend, fietsend of met de trein doe, maakt me niet uit. Ben niet iemand die erg van regelen houdt, ik hou van het onverwachte, spontane acties. Wil veel zien maar tegelijkertijd ook echt van de vakantie kunnen genieten. Dagje strand heerlijk! Maar niet teveel. Gewoon doen waar we die dag ze in hebben, zo zie ik de ideale vakantie voor me! Dus mocht iemand geinteresseerd zijn, mail vooral, ook al weet je het nog niet zeker. Ik hoop op reacties, Lieke (19) **
Mij lijkt het ook super om door Europa te reizen. hoe maakt me ook niet veel uit zolang het maar niet fietsend is Ik heb niet echt ervaring met rondreizen maar heb er iig zin in. laat maar weten als het je iets lijkt…
groetjes Margot
hallo ik ben andy 33 jaar en zoek in july met het vliegtuig naar polen te vliegen en met de trein en bussen terug naar belgie te komen via tjechie duitsland en nederland .ik wil dit doen in 3 weken .
als je interesse hebt laat dan iets weten groetjes uncle sam
hey ik had ook al zoiets in ged88… ik heb een auto en d8 gewoon de auto pakken en zien waar we stranden.btje tochten door frankrijk spanje italie?let me know
Hey Lieke,
Ik heb wel wat ervaring met reizen in Europa want mijn werkgever vraagt me soms zelf teveel om door Europa te reizen.
Ik ben ook niet de man om heel veel dingen bij voorbaat uit te stippelen, hou van avontuur en
spontane reacties en verrassingen.
Ik schik me graag naar jouw intenties.
Op welke wijze stel je voor dat we daarover in detail praten ?
Vergat erbij te schrijven : indien jij dat wil natuurlijk…
Nog een mooie avond en tot gauw ?
Didier