Hoi! Mijn naam is Pauline, 21 jaar en kom uit Amsterdam. Ik wil heel graag deze zomer een roadtrip door Europa maken! Ik kan vanaf ongeveer 26 juli tot 19 augustus. Het liefst gewoon lekker met een auto erop uit… tentje en backpack mee en gewoon heel veel mooie plekken opzoeken. Ik hou van natuur/bergen, maar wil graag dat een beetje combineren met wat steden/plaatjes bezoeken, lekker chillen in het zonnetje en hier en daar een avondje uitgaan. Ik ben niet zo van alleen zon, zee en strand vakanties en kan het ook niet een week volhouden in een stad. Ik wil veel mooie dingen zien en daarnaast af en toe wat relaxen.
Mij lijkt het heel gaaf een keer naar Schotland of Ierland te gaan, of Scandinavië, Kroatië, Griekenland, Zwitserland. Ik ben overal voor in, dus alle ideeën zijn welkom Ik zoek het liefst iemand die wel een rijbewijs heeft. Ik hoop hem voor de zomer te hebben, maar ik vind het wel fijn als de ander ook kan rijden. En anders lijkt mij het ook leuk om te interrailen of gewoon de backpack te pakken en al lopend / couch surfend te reizen. Dus heb jij een tof idee en heb je zin om mee te gaan om een te gekke Europa (liefst low budget) reis te maken? Ben je avontuurlijk, enthousiast, beetje gestoord en overal voor in ? Mail mij
Hallo Pauline!!
Alles goed?
Ik zelf zou ook graag in de periode augustus nog op reis willen gaan, maar helaas valt m’n eigen vakantie niet af te stemmen op dat van m’n vrienden. En ja, alleen is maar alleen natuurlijk en daarom ben ik ook nog op zoek naar leuk gezelschap om er een 2-tal weken op uit te trekken. Wat, hoe en waar is zeker bespreekbaar, hoor. Ik ben voor vele dingen te vinden. Al had ik zo al een beetje het idee in m’n hoofd om eens naar Kroatië te gaan. De bedoeling zou dan zijn om met de auto en de tent op 2 weken van Zuid naar Noord het hele land te doorkruisen. Ik ga graag relaxen, maar ik zie ook graag een stukje van de plaatselijke cultuur. Ik ben een 30-jarige man uit België (in de buurt van Antwerpen). Je ziet maar, hé. Laat eventueel maar iets weten.Mijn mailadres: daanlangeraert@hotmail.com
Groetjes, Daan
Hoi Daan. Bedankt voor je reactie! Ik ben het vergeten in het berichtje te zetten, maar ik ben op zoek naar iemand van ongeveer mijn eigen leeftijd.
Hoi Pauline,
Wat een leuke ideeën! Met name het idee van combineren van natuur en cultuur spreekt mij aan, maar ook gewoon de vrijheid om een land/gebied door te trekken en daar heen te gaan waar je zin in hebt. Mijn naam is Floris, 20 jaar en ik studeer nu in Tilburg al kom ik ook nog vaak in Utrecht. Helaas heb ik nog geen rijbewijs, ik wil hier eind mei mee beginnen, maar ik heb geen idee hoe snel dat gaat. Het is misschien ook een optie om met 3 of 4 mensen te gaan (waar van iemand anders hopelijk ook een rijbewijs heeft), wel zo gezellig en ook efficiënt met kosten van de auto. Tot slot ben ik beschikbaar in ongeveer de hele maand jullie (tot 25) en daarna van ongeveer 2 augustus tot 18 augustus.
Wat betreft ideeën lijkt het mij supergaaf om naar Groot-Britannië te gaan en daar Schotland (de meren en/of de Highlands) te verkennen. Verder denk ik dat Edinburgh erg leuk kan zijn en denk ik dat er genoeg kleine en grote plaatsjes zijn om te bezoeken in Schotland. Tot slot sta ik open voor andere mooie bestemmingen in Europa.
Groetjes
Hoi Floris!
Schotland/Engeland lijkt me echt heel mooi ook een keer gezien te hebben… (helaas zegt het zonnetje dat niet :P) Alleen heb ik wel een keer gehoord dat je daar na 6en helemaal lek gestoken wordt door de muggen! Verder lijkt mij een andere bestemming/ ander land richting de zon ook leuk.
Mij lijkt het idd ook een goed idee om met een groepje te gaan. Hopelijk is dat ook te verwezelijken als meer mensen het leuk vinden om zoiets te doen.Er heeft al iig nog iemand gereageerd. Dus als er nog mensen (vooral nog meiden) zijn die het leuk vinden om meereizen…? Reageer dan hier of stuur een prive berichtje!
Groetjes!
Hee allemaal,
Ook mij lijkt het leuk om in de zomervakantie een roadtrip te maken. Ik ben een jongen, 22 jaar oud. Zoals ze zeggen: de reis is belangrijker dan de bestemming, dus de route maakt me niet zoveel uit. Een beetje zon is natuurlijk nooit verkeerd dus het liefst richting het zuiden. Op vakantie ben ik voor alles in, langs grote steden, terassen, een keertje stappen en vooral natuurlijk veel lachen. Vanaf 8 juli heb ik 3,5 week vrij om wat te ondernemen. Het liefst met meerdere mensen want hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Als ik de reacties hier boven zie moet dat (hopelijk) wel goed komen. Ik heb helaas geen auto, wel een rijbewijs, laat maar wat weten en misschien kunnen we wat regelen met z’n allen!
Gr Fransis
Dag iedereen,
Deze zomer lukt het mij waarschijnlijk ook niet om met mijn vrienden weg te gaan en ik denk eraan om alleen op vakantie te gaan maar uiteindelijk is met meer mensen toch altijd leuker denk ik:)
Ik ben een meisje van bijna 19, en natuur, ontspannen, cultuur en avontuur is voor mij het belangrijkste op vakantie, dus ongeveer hetzelfde als jullie:)
Ik hoop iets van jullie te horen! Ahja en ik ben vrij midden-eind juli of september!
Groetjes Florin
-
-
- Updated - - -
-
Ahja en Griekenland spreekt mij het meeste aan, Kroatie ook maar eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit:)
Heb hier wel zin in, een roadtrip door Europa, met 4 personen, busje huren, niet teveel plannen, veel avontuur!
Ik ben zelf 23 jaar, kom uit Antwerpen.
Ik hoor het wel…
Dag lieve mensen! Ik heb waarschijnlijk al de mensen gevonden waarmee ik ga reizen. Stel dat er nog iets verandert of we nog mensen zoeken laat ik het hier weten! Bedank in ieder geval voor al jullie reacties!