Hey,
Ik ben Demelza, 18, en wil volgende zomer graag een Road Trip door Europa doen. Alleen ken ik niemand in mijn omgeving die mee wil en het is natuurlijker leuker en ook veiliger om met meer te gaan. ik zit wel vast aan datums van school etc. Duss lijkt het je leuk om met mij door Europa te toeren (heb dan hopelijk allang mijn rijbewijs) of desnoods de backpacken of wat dan ook, en heb je niet veel te besteden…
Laat van je horen!!
Hoi Demelza,
Ik had vorig jaar het idee te gaan interrailen door Europa maar dat is helaas niet door gegaan. Maar nu wil ik dit jaar opnieuw proberen om door Europa te gaan reizen (met of zonder trein). Ik ben 18 jaar en studeer sinds kort in Groningen. Dat houdt dus ook wel een beetje in dat ik niet al te veel geld te besteden heb.
Ik weet niet precies wat je plannen allemaal zijn, maar misschien kunnen we gewoon eens gaan mailen of iets dergelijks.
Hoop van je te horen.
Groetjes,
Anna
Ik ben het afgelopen jaar ook aan het rondkijken over een roadtrip door europa en mee stuite ik op jullie berichten. Ik vroeg me af in hoeverre jullie al zijn met voorbereidingen en regelen. Ik zelf ben me echt nog maar aan het orrienteren over wat ik wil, maar nog geen idee hoe ik het allemaal kan regelen.
Zelf zit ik eraan te denken om een roadtrip met auto te doen. Ik heb aanstaande zomer bijna 2 jaar mijn rijbewijs(ik ben nu 19) en ik heb ook een betrouwbare auto tot mijn beschikking. Ik vroeg me af of jullie nog tips hadden of zaken waar ik op moet letten.
Hallo allemaal!
Ik ga vanaf februari voor 4 maanden studeren in Italie (Castellanza, Milaan) aan de Universita Carlo Cattaneo. Eind mei ben ik hier volledig klaar mee en dan heb ik zomervakantie, als ik dan toch weg ben kan ik er nog wel een tijdje aan vast plakken dus ik zit ook te denken aan een Europatrip!
Net als Anna ben ik ook een student en in Italie zal het ook wel wat gaan kosten, maar daar heb ik dan ook voor gespaard!
Dus backpacken, of met de auto, lijkt me wel erg leuk! Ik ben 22 jaar en heb nu bijna 4 jaar mijn rijbewijs, alleen geen auto helaas!
Hebben jullie al meer contact gehad en zou ik me bij jullie aan kunnen sluiten!?