Ik ben een jongen van 18(in de zomer 19) en ik zou graag een road trip door Europa willen maken. Mijn voorkeur gaat uit naar Zuid-oost Europa, maar zuid west Europa lijkt mij ook leuk. Zelf denk ik aan een road trip van dik 3 weken door Kroatië, Hongarije, Bosnië, Montenegro. Maar ik sta dus open voor andere plannen. Tijdens de road trip zou ik langs mooie stadjes willen gaan, leuke feestjes meemaken, mooie natuur zien, leuke activiteiten ondernemen en lekker aan het strand liggen.
Ik zoek 2-3 mensen om samen een auto mee te vullen. Dus ben je tussen de 18 en ±25 en lijkt je het je leuk om een road trip te maken deze zomer?
Hey andere eventueel toekomstige reisgenoot wat een leuk plan, mijn naam is Dirkje (21 jaar) en had eigenlijk wel een beetje dezelfde reisplannen als jou. Alleen ik wilde gaan liften. Maar alles kan natuurlijk[emoji1] wanneer had je de vakantie gepland staan?
ik heb een maand geleden een roadtrip met de motor gedaan met een maatje van me door Frankrijk, Spanje en Portugal. Dit is me zo goed bevallen dat ik heb besloten te stoppen met werken om 1 à 2 jaar te gaan reizen. (hoeft niet persé met de motor)
Heb wel wat spaargeld staan en zou onderweg ook wat werken waar mogelijk. (fruitpluk ed.)
Ik reis graag volgens het motto: 'we zien wel waar we uitkomen, low budget, en vooral de sociale interacties met de mensen die ik onderweg tegenkom interesseren me. Jouw idee om een roadtrip door Zuid-Europa spreekt me zeker aan, was zowiezo al van plan zoiets te doen.
Mocht je nog niet vertrokken zijn kunnen we mss wat ideëen uitwisselen. Je kan me toevoegen op: