Roadtrip zuid-oost europa!

Dag allemaal,

Ik ben een aanwezige jongen van (bijna) 18 jaar en heb super veel zin om een roadtrip te maken!
Deze zomer (2015) heb ik al vanaf eind mei vakantie i.v.m. examens en direct daarna wil ik de weg op.
Mijn reisidee was een beetje als volgt: vanaf Nederland naar Praag richting Hongarije (Siofok), vervolgens richting Kroatie/Slovenië om daarna weer naar Nederland terug te keren. Tijdens de reis wil ik wat natuur beleven, uitgaan en feesten, steden bezoeken en natuurlijk kamperen.
Ik ben totaal niet de moeilijkste en sta voor andere ideeën of routes open.

Dus lijkt het je wat deze route af te leggen samen met mij (en misschien een stel anderen), laat het dan even weten!
Jongen/meisje tussen de 17 en 25 jaar? Ik vind het allemaal prima. (Rijbewijs zou handig zijn.)

Hallo,

Ik ben een jongen van 18 jaar en een road trip door (zuid oost) Europa lijkt mij echt te gek! De landen die je aangeeft lijken mij gaaf om eens door te road trippen en de mix van natuur/cultuur/feesten lijkt mij een super combinatie. Het enige wat mij in de weg zou staan is dat ik gebonden zit aan de school vakantie. Ik zou op zijn vroegst midden juni kunnen. Is eind mei vertrekken een harde eis of maakt dit niet zoveel uit?

Ik hoor het graag!