Ik wil deze zomervakantie door Oost-Europa gaan reizen. Ik heb nog geen specifiek reisplan, dus ik sta eigenlijk open voor alles. Mijn idee was om gewoon in een stad te beginnen, en dan van dag tot dag te zien wat we doen. Ik wil alles zien van een stad: Cultuur, natuur, nachtleven. Vervoermiddel maakt me ook al niet uit, ik heb dan al wel mijn rijbewijs.
Kortom: Ik weet alleen dat ik wil reizen maar niet hoe/wanneer/waar naartoe, dus alles is bespreekbaar :).
Ik word in april 18 en ben net klaar met 6vwo. Om een beetje tot rust te komen, en me klaar te maken voor volgend jaar (ik ga internationaal recht en culturele antropologie studeren) wil ik gewoon iets leuks doen!
Lijkt dit je ook wat mag je me altijd mailen: woutersbritt@hotmail.com, en dan kunnen we altijd zien waar we naartoe gaan!
jouw idee bevalt me wel! ik ben ook opzoek naar iemand die met mij 2 weken wilt rondreizen richting oost of zui europa.
kzal even voorstellen; ik ben Jacqueline, een studente, 21 jaar, studeer eerste jaar hbo aan de hogeschool utrecht, woon ook vlakbij utrecht en wat de vakantie betreft; mij lijkt alles leuk! Backpacken door Europa, roadtrippen met een gehuurde volkswagenbus, op de bonnefooi van hostel naar hostel reizen met een rugzak, de trein pakken en de grens overgaan naar een ander land… ik ben overal voor in! Als het maar niet een cliché vakantie is in een hotel of appartement op 1 standplaats, waar je alleen maar kan uitgaan en strandliggen. Ik wil zoiezo niet op 1 plek blijven maar lekker doorreizen!! ik wil veel zien en meemaken.
Luxe is voor mij ook absoluut geen pré!! Al lig ik één nacht op een flinterdun matrasje, als we maar lol hebben en ons kunnen redden.
Verder vind ik sportieve activiteiten ook heel leuk. Ik wil ook graag leren golfsurfen, zou tof zijn als dat bij de vakantie zou kunnen maar als dat lukt maakt t mij helemaal niet uit. Duiken lijkt mij ook supercool, maar daar moest je denk ik wel een brivet voor hebben toch?? Raften, abseilen, wandelen, paardrijden, op een vlot de rivier over haha ik vind t allemaal leuk.
Omdat ik met mijn school zit (en ik ga ook de 17-19e van augustus naar lowlands) is de datum dat ik kan tussen 7 juli en 15 augustus. Ik wil minimaal twee en een halve week weg.
Qua locatie zat ik te denken om een beetje Europa die kant op te gaan… het zuiden of het oosten… maar misschien weet jij ook wel een goedkope manier om in azië te kunnen backpacken of iets??? dat zou wel super zijn! de kosten voor hostelovernachtingen zijn daar zoiezo spotgoedkoop!
nou ik ben heel benieuwd, misschien heb je al iemand gevonden, zo niet laat dan wat van je horen
zij heeft ooit dat oproepje geplaatst, (door omstandigheden, is ze geen lid meer van wereldwijzer.nl)
Heb haar berichtje over genomen, en stuur graag iedereen door!
Graag gedaan hoor van al die tips!
kan altijd van pas komen.
Mijn plannen voor de maanden juni en begin juli zijn nog niet echt concreet en Oost-Europa is mijn favoriete regio, dus ik sta open voor nog een extra rondreis daar. Heb al veel reiservaring in deze regio, maar Bosnie heb ik nog niet gezien en ik zou graag ook terug willen naar Kroatie. Dat zou dan dus deze zomer kunnen, als er mensen zijn die mee willen .
Dus als deze landen je goed in de oren klinken, laat het me weten, dan kunnen we wat plannen gaan maken.