Ik wil deze zomervakantie door Oost-Europa gaan reizen. Ik heb nog geen specifiek reisplan, dus ik sta eigenlijk open voor alles. Mijn idee was om gewoon in een stad te beginnen, en dan van dag tot dag te zien wat we doen. Ik wil alles zien van een stad: Cultuur, natuur, nachtleven. Vervoermiddel maakt me ook al niet uit, ik heb dan al wel mijn rijbewijs.
Kortom: Ik weet alleen dat ik wil reizen maar niet hoe/wanneer/waar naartoe, dus alles is bespreekbaar :).
Ik word in april 18 en ben net klaar met 6vwo. Om een beetje tot rust te komen, en me klaar te maken voor volgend jaar (ik ga internationaal recht en culturele antropologie studeren) wil ik gewoon iets leuks doen!
Lijkt dit je ook wat mag je me altijd mailen: woutersbritt@hotmail.com, en dan kunnen we altijd zien waar we naartoe gaan!
jouw idee bevalt me wel! ik ben ook opzoek naar iemand die met mij 2 weken wilt rondreizen richting oost of zui europa.
kzal even voorstellen; ik ben Jacqueline, een studente, 21 jaar, studeer eerste jaar hbo aan de hogeschool utrecht, woon ook vlakbij utrecht en wat de vakantie betreft; mij lijkt alles leuk! Backpacken door Europa, roadtrippen met een gehuurde volkswagenbus, op de bonnefooi van hostel naar hostel reizen met een rugzak, de trein pakken en de grens overgaan naar een ander land… ik ben overal voor in! Als het maar niet een cliché vakantie is in een hotel of appartement op 1 standplaats, waar je alleen maar kan uitgaan en strandliggen. Ik wil zoiezo niet op 1 plek blijven maar lekker doorreizen!! ik wil veel zien en meemaken.
Luxe is voor mij ook absoluut geen pré!! Al lig ik één nacht op een flinterdun matrasje, als we maar lol hebben en ons kunnen redden.