Interrailen (ZUID)OOST-EUROPA m/v t/m28jaar

Mensen van het goede leven!

Ook genoeg vrienden?!..maar niet de ultieme reisgenoot voor een avontuurlijke rondreis van een maand?? tjah, dan kom je al snel op een forum terecht…

Omdat ik de plannen heb binnen 2 jaar naar de andere kant van de wereld te emigreren en niet meer snel terug zal komen in Europa wil ik een maand door alle oostbloklanden/griekenland trekken omdat ik daar nog niet ben geweest. Gewoon lekker low-budget met het ov en veel genieten! Heb veel reiservaring dus backpacken is geen probleem:teeth:. Lijkt het je ook wat dit in juli/augustus te doen en ben je m/v tussen de 21 en 28 jaar (zelf ben ik v en bijna 22) dan lijkt me het leuk van je te horen! (kjacintha@hotmail.com)

Groetjes, Kim

Dit lijkt me wel wat:

een klein profiel

Ben zelf 21 jaar (m) en momenteel geef ik tennisles en ben ook een fervent skier.

Zelf plan ik zo een soort vakantie maar vindt nooit de juiste personen om mee te gaan. Zelf heb ik geen enkele ervaring in dit soort vakantie maar voor alles de eerste keer he. Oost-Europa vind ik zelf ook een zeer fascinerend land.

Ik begin zelf in september aan de studies van toerisme en recreatie management . Daarom ook dat ervaring altijd mooi is meegenomen

Daarom lijkt me dit wel wat.

Groetjes

Hey!

Leuk dat je reageerde:)
Mij lijkt ook oost europa ook erg boeiend. Heb al erg veel gezien van de wereld maar het oosten blijft altijd in mijn verdom-hoekje liggen.
Heb jij veel reiservaring en ben je niet vies van backpacken/kamperen/hostels???

Als je wilt kan je me toevoegen op msn; kjacintha@hotmail.com

Hoor het wel van je!

Groetjes,
Kim