Paar maanden rondreizen door Europa?!

Hallo,

Ik ben Loretta, ben 17 jaar en kom uit Almere. Ik zit in mijn eindexamenjaar van havo en aangezien ik nog niet weet wat voor
studie ik volgend jaar wil gaan doen, ben ik van plan te gaan reizen voor een paar maanden.
Ik ken alleen niemand die hetzelfde wil doen als ik, daarom zoek ik een reismaatje!

Ik wil denk ik aankomende zomer veel gaan werken en dan eind augustus ongeveer beginnen te reizen.
Ik wil beginnen bij Belgie en dan zo door gaan naar…Frankrijk, Italie, Spanje, Engeland…(Weet het allemaal nog niet precies).
Het lijkt mij leuk om gewoon veel culturele dingen te bezoeken, maar ook veel caféetjes afgaan en uit te gaan (dus een mix van cultuur en uitgaan). Ik ben trouwens dan wel 18…dus dat is dan wel wat ouder.
Zoek wel iemand die ongeveer mijn leeftijd heeft, of íets ouder maakt niet uit.

Lijkt je dit wat? Reageer dan aub.

Altijd welkom voor tips in Gent (be)

groetjes!

Jammer dat je volgend jaar pas kan gaan, want ik precies zo’n iemand als jij voor nu!

Ja dat is inderdaad jammer…
Nouja als je toevallig volgend jaar toch nog dit wilt doen hoor ik het wel haha…
goodluck met verder zoeken voor nu :wink:

Hey

IK heb ongeveer hetzelfde probleem ik wil efkes weg gaan om iets nieuw te beginnen en efkes vergeten wat er vroeger was. IK bedoel studies, vrienden ik wil denken over wat ik wil doen in de toekomst . IK heb gezien sheilla dat jij dat van plan ben. Heb jij al iets in jij hoofd. Ik wil zoiets gaan doen. Maar toch met meer avontuur. Wandeltochten,…

Groeten

Hallo Loretta,

Ik ben ook op zoek naar een reismaatje om één dezer dagen er eens een paar maanden tussenuit te knijpen. Tot volgend jaar augustus kan ik het nog wel volhouden denk ik :).

Maar wat betreft de bestemmingen, zou ik eerder de kanten van Oost- en Zuid-Oost-Europa zien zitten, en misschien eens de prachtige Balkangebieden gaan verkennen, heb er al veel goeds van gehoord, zou er graag eens rondtoeren. Het weer is er in ieder geval lekker, en de mensen zijn er blijkbaar overweldigend sympathiek, plus het is er spotgoedkoop.

Moest je dat ook zien zitten, dan hoor ik het graag van jou. By the way, ik ben Belg (van boven Antwerpen), 26 jaar, en wil gewoon even weg op avontuur. Nog een (belangrijk) detail: ik neem geen vliegtuigen ! En ik hou ook wel van rondtrekken in de natuur, al doet het natuurlijk altijd goed om daarna terug in de beschaafde wereld te geraken. En ik hou van lachen.

Greetz

Pierre

Hey

Leuk idee, Maar ik ga nu een paar manden naar Zuid-amerika. Mijn ouders hebben mijn ticket al gekocht spijtig want u idee was echt super leuk. Ik wens u veel reisplezier. Leuk want ik lach ook graag en hou ook veel van avontuur. Wie weet als we dit nog van plan zijn , kunnen we het samen doen. Ik ben nu 18 binnen enkele maanden 19 jaar.

Groeten

Ninoska

Hee pierre! :slight_smile:

Mijn interesses liggen helaas (nog niet…?) bij de balkangebieden…Dus dat zie ik helaas niet zitten…
Als je je toch bedenkt om meer richting italie, spanje, daarna engeland enz. die richting te gaan, dan hoor ik het graag van je! :slight_smile:
of als je wat meer informatie over de reis die ik wil maken, of over mijzelf, wilt hebben dan hoor ik dat ook graag van je.

Gr,
Loretta