Rondreis door Europa 2010

Hey,

Ik ben net gestopt met mijn propedeuse geschiedenis. Hierdoor zit ik nu in een tussenjaar. Dit geeft mij eindelijk de tijd om te reizen.:wereld: Ik wil graag een reis van ongeveer 3 maanden maken door Europa, in de periode januari- april 2010.
Van mij hoeft de reis niet heel duur te zijn en vind ik het niet erg om in een tentje te overnachten. :slapen:
Het liefst wil ik door Oost- Europa reizen, maar ik sta ook open voor andere ideeën. Ik wil vooral ervaringen opdoen.

Ik ben 18 jaar en een sociaal persoon en zou deze reis graag met iemand anders maken. Dus wil jij graag wat meer van Europa zien en ben je tussen de 18 en 22 jaar oud. Reageer dan op dit bericht. Dan kunnen we een keer afspreken en kijken of we samen een reis kunnen maken.

Groetjes Kim :dag:

Hey Kim, welke landen had je in gedachten? Bedoel je in een tentje slapen op de camping, of gewoon wildkamperen? Lijkt me ook super, en goedkoop uiteraard. :teeth:

Groetjes :dag:

Hee Kim!
Ik ben dit jaar ook gestopt met mijn propedeuse, alleen dan psychologie.
Ik wil ook in de periode die jij zegt gaan reizen, alleen wil ik heel graag naar Afrika. Dus ik dacht misschien vind jij dat ook wat, of wil jij echt door Europa gaan reizen?

Groetjes Laura

Landen zoals Hongarije, Tsjechie, Oostenrijk, Roemenie. Maar dit is vooral een voorkeur. Andere ideeën zijn ook welkom!

Ik heb nog nooit wildgecampeerd,dus dat lijkt me best leuk om eens te doen. :slywink:

Hey Laura,

Ik wil echt alleen door Europa reizen. Afrika lijkt me wel heel gaaf. Maar het is ook duur en ik wil niet een vermogen uitgeven.

Succes nog met vinden van iemand!

Dit is ideaal!!

Je denkt misschien wtf een reactie om 4.59 moet sowieso door een griezel zijn, maar ik zoek al zo lang een reisgenoot voor precies dat precies rond dat tijdstip, dat ik gelijk even moest reageren:D

Ik ben sheilla, 18, vorig jaar geslaagd maar nog niet begonnen aan een studie omdat ik niet wist wat en eerst mezelf wou ontplooien. Dat is nu dus werken en beetje sparen, en dan op reis gaan maar tot dusver nog geen reisgenoot kunnen vinden.

Dussssss hopelijk zoek je nog iemand, let me know!:slight_smile:

Heee,

ik zit nu zelf ook in een tussenjaar, heb vorig jaar mijn havo diploma gehaald en wilde dit jaar gaan reizen. Het lijkt me echt heel erg leuk om door europa rond te trekken, ben zelf 18 jaar. Alleen had wel vraagje, hoe wil je gan rondtrekken, auto? liften? trein?

[EMAIL=“Roosjuhdegroot@hotmail.com”]Roosjuhdegroot@hotmail.com voeg me maar even toe!

groetjes