Dit bericht plaats ik, omdat ik op zoek ben naar een reisgenoot. Ik wil graag op vakantie vanaf ongeveer 18 augustus t/m 6 september. Het lijkt mij leuk om door Europa te trekken.
Ik ben Karlijn, 19 jaar. (Dan 20). Ik hou van lezen, winkelen, gitaar spelen, met vrienden afspreken, reizen etc.
Ik zoek iemand vanaf 17 tot ongeveer 25 jaar. Heb jij interesse? Stuur dan een mailtje! Ik laat sowieso wat horen.
Het lijkt mij ook leuk om wat door Europa te gaan trekken…en de datum komt ongeveer wel overeen met die van mij. Maar hoe zie je het verder voor je, liftend, vliegtuig? Ik zelf geef wel de voorkeur aan een internationale treinkaart: zoveel mogelijk mooie steden afgaan, beetje cultuur snuiven, genieten van de cultuur, 's-avonds uitgaan…en dan weer verder naar de volgende mooie stad! Iets in die geest lijkt me wel wat.
Laat ik me eerst maar even vlug voorstellen: ik (man/jongen/jongeman), 20 jaar, studeer in het dagelijks leven economie. Breed interesseveld, benieuwd naar nieuwe mensen/culturen. Mijn passie zijn verder muziek, film, kunst en literatuur. Maar een biertje sla ik ook niet af ;).
Nou, ik ben benieuwd naar je reactie en je plannen…groeten!