Reisgenootje gezocht voor klein tripje in Europa

Heey iedereen,

Ik ben Rick, 22 jaar en kom uit Delft. Ik ben dit jaar afgestudeerd en heb een leuke baan en ben dus niet meer specifiek afhankelijk van schoolvakanties.

Ik ben opzoek naar een leuke reisgenoot van rond mijn leeftijd, man of vrouw maat niet uit.

Het liefst ga ik ergens naar toe in Europa, stedentripje, kleine rondreis, auto, trein, bus, vliegtuig, ik sta overal nog voor open, ook qua bestemming, als er maar wat leuks te doen is en te zien is.

Ik hoop dat iemand interesse heeft en het met mij aandurft om op vakantie te gaan, hahaha :stuck_out_tongue:

Groetjes,
Rick

Hoi Rick,

Ik ben zelf ook op zoek naar iemand die open staat voor (spontane) tripjes door europa. Ik heb in het verleden een Europatour gedaan en is erg goed bevallen.

Ik zal me voorstellen: Ik ben Esther 22 jaar oud, student. Ik vind wel alles leuk om naartoe te gaan, wat er zoal in de aanbieding is :wink: en cultureel/natuur/luieren op het strand is allemaal prima als het maar gezellig is en leuk is:)

Stuur me maar een mailtje als je intresse hebt:)

Groetjes,
Esther

Hey Esther,

dankjewel voor je reactie :slight_smile:
ik heb je een privebericht gestuurd…

Groetjes,
Rick

Ik zoek nog steeds

Ik weet wel iemand…die ook een reisgenoot zoekt…maar ze is wel stukken ouder dan u.
Maar ze is super lief, betrouwbaar, past zich makkelijk aan. en spontaan!
en ze heeft wel een klein -Butged…

Sorry maar ik zoek wel iemand van rond mijn eigen leeftijd…

ja tuurlijk…zal wel…leefdtijd is niet belangrijk…hoe oud je ook bent…en hoe jong je je voelt!

Hey Rick,

Ik ben Iris 24 jaar… Eind augustus wil ik waarschijnlijk 1 of 2 weken richting Italie, Rome en Napels. Voor kortere tripjes heb ik heel veel plannen, maar nog niets concreet.

Wat zijn jou plannen? Al iets op korte termijn?

Groetjes Iris

Hey rick,

Zoiets heb ik ook naar zitten kijken.
Ik kom zelf uit omgeving zandvoort dus niet al te ver bij je vandaan.