Reisgenootje gezocht voor Europa

Heey iedereen,

Ik ben Rick, 22 jaar en kom uit Delft. Ik ben dit jaar afgestudeerd en heb een leuke baan en ben dus niet meer specifiek afhankelijk van schoolvakanties.

Ik ben opzoek naar een leuke reisgenoot van rond mijn leeftijd, man of vrouw maat niet uit.

Het liefst ga ik ergens naar toe in Europa, stedentripje, kleine rondreis, auto, trein, bus, vliegtuig, ik sta overal nog voor open, ook qua bestemming, als er maar wat leuks te doen is en te zien is.

Ik hoop dat iemand interesse heeft en het met mij aandurft om op vakantie te gaan, hahaha :stuck_out_tongue:

Groetjes,
Rick

Hoi Rick.

Ik lees je oproep op wereldwijzer.
Op dit moment hebben zich al 4 leeftijdgenoten aangemeld
voor de 22 daagse Inter-Railvakantie over de Britse Eilanden.
Surf snel naar www.railmaarmee.nl en geef je op voor
deze avontuurlijke treinrondreis, deelname is gratis.
Er kunnen nog 2 deelnemers mee want de groep zal uit niet meer dan 6 deelnemers bestaan.
Dus vol is vol.

Railmaarmee.nl

Hee Rick,
ik heb een mooie reis gevonden naar Noorwegen en Finland met een bus(rondreis). Die zou ik graag willen maken, duurt 19 dagen en ik ben nog opzoek naar een reismaatje. De eenpersoonsbijdrage vind ik fors, vandaar dat ik opzoek ben naar nog een resimaatje om ook een kamer mee te delen.
Ik ben een vrouw, nu nog 25 straks 26 en kom uit het Westland. Zou graag in juni willen gaan.

Ik hoor het wel als je geinteresseerd bent!

Groetjes Herma

hey rick,

ik ben samantha en ben 22 jaar ik ben op zoek naar een leuk reismaatje om lkkr na de zon te gaan maar ook om dingen te bekijken. Ik hou ook van het uitgaansleven om keer lkkr cocktails te drinken. Het maakt mij verder niet uit waarheen als er maar iets te doen is. Hoop da je geinteresseerd ben en snel iets van je hoor

groetjes samantha