Reisgenoot (v) gezocht interrail (zuid) Europa in juni 2013

Vorig jaar ben ik naar Thailand geweest en sindsdien heb ik kriebels naar meer. Ik droomde over welke landen ik allemaal wel niet heen wil, maar ik bedacht ook dat ik Europa zelf nog niet eens gezien heb. Dit bracht mij bij het idee om te gaan interrailen, met de trein (zuid) Europa door. Het idee is om in juni te vertrekken. Ik wil graag voor minimaal 3 weken en slapen in verschillende hostels.

Ik heb mijn vriend en een vriendin gevraagd, maar zij zijn helaas niet zo enthousiast als ik. Bovendien is dit een uitdaging op deze manier om iemand te vinden waarmee ik samen een onvergetelijke reis kan maken! Dus zoek ik een gezellige, flexibele reisgenoot (vrouwelijk) tussen de 20-30 jaar waarmee ik de avonturen kan delen onderweg. Ik houd van de zon, winkelen, strand, cultuur, avontuur. Van alles wat eigenlijk. Het lijkt me onder andere leuk om steden als Berlijn, Rome en Barcelona te bezoeken.

Lijkt het je wat om samen de trein te nemen? Stuur een berichtje en dan kunnen we kennismaken :biggrin:

Groetjes Yvanka (23 jaar)

Hoi!
Ik zag dat je berichtje al oud is, heb je al iemand gevonden? Ik heb hetzelfde idee, jouw verhaaltje spreekt me heel erg aan!:slight_smile:
Zit je vast aan de maand juni?
Groetjes Marijke

Hoi Marijke, wat leuk dat je reageert. Helaas voor jou heb ik inderdaad al iemand gevonden via deze site. We zitten zelfs momenteel al samen in Zürich en vertrekken morgen naar Venetië. Ik wens je succes met het zoeken naar een reisgenootje! Groetjes Yvanka