Reisgenoot gezocht begin Juni!

Ik zoek een reisgenootje die met mij mee zou willen ‘treinen’ in Europa!
Dit wil ik doen de 1e 2-3 weken van juni.

Voorgaande jaren was ik altijd ‘fan’ van het backpacken in een of ander ver land, maar dit jaar kies ik er voor om het eens dichter bij huis te zoeken!
Voor mij draait een vakantie om het gevoel van vrijheid hebben. Zelf regelen en ad hoc beslissen waar je heen gaat (alhoewel een globale planning wel handig is…)!
Ik vind het heerlijk om actief (wandeling/slenteren door de bergen) en avontuurlijk (canyoning/raften) af te wisselen met cultuur (steden bezichtigen) en zon,zee,strand. Lekker eten, borrelen, terrasje pakken, over een markt slenteren en gewoon genieten van het niets moeten.

Misschien kunnen we wel richting zuid Spanje reizen of Portugal… Overnachten in onbekende franse dorpjes… Of Heidi spelen in Zwitserland…

Over mezelf… Ik ben Martine, 31, verpleegkundige en sinds kort weer single (snik).
Wie gaat er gezellig mee!

Beste Martine,

Ben vrijwel hetzelfde van plan maar dan met de auto en in juli.
Misschien is het leuk om samen iets te organiseren.

Met vriendelijke groeten,

Flex

Hoi Flex,

Ik had jouw oproep idd ook al gelezen. Ik wil alleen niet met de auto. Het lijkt me zo leuk om in verschillende landen met de trein te reizen en ontspannen te kunnen lezen/rondkijken.
Wat jij? Kunnen we ook met een groep doen? Eens kijken hoeveel mensen er mee willen…?

Groet!

Hoi Martine,

Lijkt me een interessante bestemming waar je naartoe wil,kan me enkel begin juni een 10-tal dagen vrijmaken.

Alphonso

Hoi Alphonso

Dat kan natuurlijk altijd. Dat is misschien ook het voordeel van met de trein gaan… Je bent niet afhankelijk van iemand. Als je eerder weg wil/moet, of het klikt niet, dan zijn we vrij om te gaan en staan waar we willen…
Het samen reizen, hapje eten en op zoek naar een overnachtingsplek is wel gezelliger met iemand/meerderen.

Ik kan weg van vrijdag 1 juni tot en met dinsdag 19 juni.

Hoi Martine,

Ja,met de trein lijkt me een goed idee,qua vrijheid,interesses,de rest vul je naar eigen wensen in,cultuur,zon,zee,noem maar op.
Persoonlijk wil ik graag de cultuur en het verleden van steden als Cordoba en Sevilla zien.
Als je echt interesse hebt,misschien beter persoonlijke geg.uitwisselen via e-mail.
Gr. Alphonso

Dag Martine,

Een beetje cultuur op reis is lekker meegenomen,wat denk je van steden als Ronda,Sevilla,Cordoba inZuid-Spanje,of als je het meer westelijk zoekt,het landelijke Evora in Portugal met eromheen de oneindige olijfgaarden,ontspanning in de kuststreek is nooit veraf.Verblijf inde portugese pousada’s is betaalbaar,beetje te vergelijken met chambre d’hotes in Frankrijk.

Alfons