Rondreis Europa (trein/bus, liftend, tent/couchsurfen/blokhut)

Hoi allemaal,

Deze oproep plaats ik, omdat ik op korte termijn een reisgenoot zoek, aangezien andere vakantie niet kon doorgaan helaas.
Ik zou graag een rondreis maken in Europa ergens tussen 27 juli en 22 augustus, ik zou graag een week of 3/4 wegwillen, eventueel korter.

Wat ik in een reis zoek:
avontuur,
natuur,
het leren kennen van de cultuur,
trein/bus, evt liftend,
kamperen/blokhut/couchsurfen,
actieve vakantie

Qua locatie spreken meerdere landen mij aan. Scandinavië heeft mijn voorkeur, maar daarnaast spreken ook andere landen mij aan.

Ik zal mezelf ook even voorstellen. Ik ben Karlijn, 22 jaar, student. Ik houd van sporten, fotograferen, films kijken, lezen en speel ik af en toe gitaar.

Ik zoek een of meerdere reisgenoten van mijn leeftijd (20-30 jaar) die het leuk zouden vinden om mee te gaan. Als je interesse hebt hoor ik het graag.

Groetjes,

Karlijn

hey karlijn ik ben ook op zoek naar iemand voor te reizen maar mijn voorkeur is buiten europa.als je nog int.heb laat iets maar weten we zien wel hoe het afloopt…o ja heb mijn naam niet gemeld als je int.heb zal je zowiso weten:D

Iemand anders nog interesse?

Hallo Karlijn,

Ik had ook een dergelijke vakantie in gedachten maar in mijn buurt toont niemand interesse. Ik ben 22 jaar en hou van lezen, koken, programmeren, fietsen en andere sportieve activiteiten. Ik studeer dan ook informatica op de TU. Het lijkt me hartstikke leuk om een rondreis te maken. Stuur maar een bericht als je interesse hebt.

Paul

ik weet niet of je al weg bent, maar had eigenlijk ht zelfde in gedachte.

Laat maar weten of je interesse hebt.

ben een man van 27

Gr

Geert

Hoi Geert,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb inmiddels een reis gepland, dus helaas lukt het dit jaar niet meer.
Ik hoop dat jij ook wat leuks vind.

Groetjes,

Karlijn

hoi,

Ik weet niet of je al mensen gevonden hebt voor je reis, maar moest je tussen 1 en 15 augustus ergens in het noorden van spanje rond hangen laat dan maar eens iets weten.
Ik zou in die periode wat rondtrekken met de tent max 3 dage op dezelfde camping en dan weer verder…

groetjes

Spanje klinkt goed, maar ik heb inmiddels al een reis gepland. Veel plezier in Spanje!

@Moderators: Zou dit onderwerp op gesloten kunnen staan? Ik heb inmiddels een reis gepland.
Bedankt! :slight_smile: