Juli/augustus 2014 - mix natuur/avontuur/cultuurreis Europa reisgenoten gezocht 25-35j

Hey,

Ik ben Lore, 27 jarige Vlaamse en op zoek naar reisgenoten die in juli/augustus in Europa willen rondreizen.

Ik hou erg van avontuurlijke sporten zoals kajakken, hiken, surfen, fietsen, zeilen, …
En ik ben ook weg van kamperen en lange wandeltochten in de natuur, dieren observeren en genieten van eindeloze landschappen.

Verder vind ik het ook geweldig om mensen van verschillende culturen te leren kennen en dit doe ik graag door bij lokale mensen te verblijven of door tegen kost en inwoon te werken.

Lokale gerechten uit proberen en ook van het nachtleven genieten afgewisseld met af en toe gewoon een dagje rust aan het strand, vind ik dan ook weer leuk.

Ik ben op zoek naar reisgenoten die houden van een goede mix tussen natuur, avontuur en cultuur en die net als ik zin hebben om een vakantie van ongeveer 3 weken (5 weken eventueel met vrijwilligerswerk) te maken ergens in Europa. Portugal/Spanje of Kroatië/Slovenië spreken me erg aan maar andere voorstellen zijn zeer welkom.

Het liefst zoek ik reizigers die dezelfde interesses delen en die ook graag contact leggen met de lokale bevolking. De bedoeling zou zijn een stuk samen te reizen maar ook na overleg de mogelijkheid te behouden om zijn eigen weg te gaan.

Indien je interesse hebt, laat dan maar een berichtje achter.

Lore

Hallo Lore,

Ik ben een Nederlandse man van 33. Ik ga 28 juni met de auto richting Berlijn, Praag, Krakau, gebergte tussen Polen en Slowakije, Budapest, festival Balaton Sound, Zagreb, Venetië, Milaan, Alpen richting Nederland. Daar heb ik 3 weken voor.

Zit er iets voor je bij?

Gr. Joop

Via Wereldwijzer app

Hoi Lore,

ik wil in juli een paar weken weggaan en zit eraan te denken om of door frankrijk heen te trekken of naar spanje te gaan en daar even vrijwilligerswerk te doen in een asiel. Mix van actief, natuur en cultuur en min mogelijk echt toeristische plaatsen. Wel weer wat minder van de avontuurlijke sporten…lijkt me ook leuk om het met een groepje te doen, of gedeeltelijk samen te reizen want ik vind het altijd erg leuk om mensen te ontmoeten met verschillende achtergronden en interesses! Maar ben wel 37 dus pas in die zin niet echt in je profiel…als dit geen issue is, stuur me een berichtje.

Gabriella