Hallo allemaal,
Zoals alle andere ben ook ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot om deze zomer Europa mee te verkennen. Ik ben 22 jaar en wil graag naar Zuid- of Oost- Europa.
Ik ben niet zo’n zon, zee, zuipvakantie type, dus ik ben op zoek naar iemand die een beetje avontuurlijk is en wat van het land wil zien. Ik vind het leuk om steden te verkennen, maar ook om de natuur in te duiken. Een dagje strand of winkelen op zijn tijd is natuurlijk altijd wel leuk
.
Het lijkt me leuk om doormiddel van interrail en met rugzak rond te trekken.
Door vakantiewerk en andere verplichting kan ik helaas alleen van 4 tot 21 augustus weg :frown:. Dus als je ook in deze periode weg wil gaan, dan hoor ik het graag.
Hopelijk tot snel.
Janneke
Hallo Janneke,
Interrailen in die richting is ook een beetje mijn idee: Kroatië, Slovenië, Oostenrijk, Hongarije etc. Mijn idee van vakantie is veel steden bezoeken(maar niet te toeristisch/standaard en zeker niet gestressd…), ook de natuur in en het platteland op ter afwisseling en zo af en toe ook gewoon helemaal “niets” doen.
M’n voorlopige plan is om alleen op interrail te gaan (maar ik ben er nog niet helemaal uit), maar met een leuke reisgenoot is wellicht nog veel beter. Augustus komt mij in elk geval erg goed uit.
Groeten, Lares
Hoi Lares,
Bedankt voor je leuke reactie. Ik vind het ook leuk om het bezoeken van steden af te wisselen met natuur of een dag je zee, maar zeker niet te toeristisch.
Ik zelf zou graag naar Italie en Griekenland willen, maar ook Hongarije en Kroatië lijken me leuk om heen te gaan. Ik ben een aantal jaren geleden in Kroatië geweest en wil zeker nog een keer terug gaan, dus misschien is het wel iets voor deze zomer in combinatie met andere landen.
Zoals ik al aangaf in mijn berichtje kan ik alleen in augustus weg, dus het komt goed uit dan jij ook in augustus wilt gaan.
Als je nog steeds geïnteresseerd ben dan kun je me ook mailen en wie weet kunnen we plannen maken voor deze zomer.
Groetjes Janneke