Afwisselende vakantie eind juli/begin augustus

Ik ben op zoek naar één, twee of drie reisgenootjes (m/v) voor zo’n 10/15 dagen gezelligheid ergens in Europa! Reisperiode ergens tussen circa 26 juli en 19 augustus. Ik ben zelf vrij flexibel en zoek iemand die dat ook is, gewoon lekker genieten van de vakantie. Ik ben trouwens 27 jaar en kom uit Amsterdam.

Hoe ik wil reizen staat nog niet precies vast. Ik zit te denken aan interrailen en/of liften, maar kan me ook nog erg goed voorstellen ergens naar toe te vliegen, vervolgens enkele steden/stadjes te bezoeken en daartussen bijvoorbeeld te treinen. Ik heb persoonlijk iets meer met cultuur dan met natuur, maar ik ga vooral voor afwisseling. Een dagje strand is dus ook erg lekker en er mag ook best wel een aantal avonden gestapt worden van mij! Kortom: cultuur, natuur, :zon02: zee strand, lekker eten en drinken en gewoon veel lol hebben!

Verder vind ik het leuk wat van de omgeving te zien en verschillende plekken te ervaren. Ik sta overal nog voor open, maar op dit moment neig ik naar het zuiden en oosten van Europa, zoals Italië, Kroatië, Bulgarije en Griekenland etc. Ik kan me voorstellen in één land te blijven, maar lijkt me ook leuk meerdere aan te doen.

Ik ben benieuwd naar jouw ideeën en hoor graag als je het ziet zitten!