Ik (m) ben op zoek naar een leuke gezellig reisgenootjes om in de zomervakantie mee op vakantie te gaan zou graag een tijdje willen rondtrekken in europa of tijdje naar amerika of iets dergelijks weet nog niet zo goed wat ik precies wil , maar weet wel dat ik er een tijdje tussenuit wil voordat ik verder ga met mijn studie.
Na een jaar in Australie en Nieuw-Zeeland te hebben gereisd in 2002 ben ik weer toe aan een mooi avontuur.
Ik ben een man van 36 jaar en in bezit van een oldtimer camper op LPG (goedkoop reizen). In mei dit jaar wil ik voor een jaar rondreizen door geheel Europa. Te beginnen in Scandinavie en via het oosten en midden hoop ik eind dit jaar in het zuiden te zijn en dan weer via het midden en westen naar Nederland te trekken.
Planning: Mei 2010- Mei 2011
Lijkt me leuk als er een spontaan iemand meegaat op avontuur te gaan. Kosten betreft brandstof en eten e.d. te delen.
Ik heb net je bericht gelezen, en ik heb zelf ook zin om rond te reizen door europa dit jaar.
Hoe lang was je van plan te gaan, en wanneer ongeveer?
Noorwegen/ Zweden/ Finland zie ik zelf wel zitten, maar andere landen zijn ook prima.
Ik ben een net 25 jarige jongen uit het zuiden van Nederland.
Ik lees jullie berichten.
Voor komend seizoen organiseert railmaarmee.nl diverse korte en lange vakanties door Europa.
Check de website www.railmaarmee.nl en wie weet zit er een leuk reis voor julie bij