Reismaatje gezocht voor rondreis Europa

Hallo Avonturiers,

Na een jaar in Australie en Nieuw-Zeeland te hebben gereisd in 2002 ben ik weer toe aan een mooi avontuur.

Ik ben een man van 36 jaar en in bezit van een oldtimer camper op LPG (goedkoop reizen). In mei dit jaar wil ik voor een jaar rondreizen door geheel Europa. Te beginnen in Scandinavie en via het oosten en midden hoop ik eind dit jaar in het zuiden te zijn en dan weer via het midden en westen naar Nederland te trekken.
Planning: Mei 2010- Mei 2011

Lijkt me leuk als er een spontaan iemand meegaat op avontuur te gaan. Kosten betreft brandstof en eten e.d. te delen.

Wie weet tot snel,

Groeten Simon

Hey Simon
Klinkt wel intereressant wat je gaat ondernemen,
wat voor camper heb je?
ik ben sinds februari klaar met school docent bouwkunde en op zoek naar een avontuur…
Het liefst vertrek ik al eerder graag hoor ik van je.
William

hi William,

leuk dat je reageert. In mei wil ik pas vertrekken vanwege drukke verbouwing.
Zelf ben ik bouwkundige (MBO,HBO en WO).
Wat zijn jouw reisideeen.
Ik heb een VW LT28 op LPG van 1977.

Groeten Simon

Hoi Simon
Ik heb al langer in mijn hoofd dat ik wat meer van europa wil zien,
Heb na mijn havo een jaar in amerika gewoond en daarom wilde ik dit keer
op ons continent blijven aangezien daar ook genoeg valt te ontdekken.
Het reizen samen met iemand anders die ik nog niet ken, heb ik nooit eerder
overwegen echter het kan dingen zeker leuker maken en misschien soms ook niet :wink:
Ik heb gekeken op internet naar het type auto dat je wil meenemen,
ziet er leuk uit! Waar kom je vandaan? ik pendel momenteel tussen deurne en zeist.
Heb een baan aangeboden in amsterdam per 15 maart, maar dat houdt niks tegen.
Leuk dat je aan het verbouwen bent, als je een handje nodig hebt! ik heb nu nog alle tijd…
groetjes
William

"U wil lid worden van : de Facebookgroep Vlaamse camper… ? Klik op : Redirecting...
"

Uitnodiging : http://www.wuala.com/referral/6BG4GG4665BFJGHMPKB5
gratis Camperinfo ? Nu met FOTO’s : https://www.wuala.com/alaingorissen/Documents/camper/camper?key=j22wCVbuKuYX