Ik ben Maaike Wiersma momenteel 17, en ik neem na mijn examens HAVO een tussenjaar, omdat niemand in mijn omgeving een tussenjaar neemt zou ik graag een reismaatje hebben van ongeveer dezelfde leeftijd om naar een onbekend land te gaan.
Ik zal in de zomer en winter van 2017 werken in Oostenrijk, hierna ben ik dus nog een half jaar vrij om te doen wat ik wil!
Ik ben benieuwd of er iemand is die graag meewil!
Hee Maaike! Ik ben Merel Smit, ben 18 jaar en ik heb nu ook een tussenjaar en ik ga volgend jaar studeren aan de UvA (psychobiologie). Vanaf 20 maart ben ik een maandje aan het werk op Sint Maarten. Vanaf mei zou ik wel een andere reis willen maken! Maar ik heb ook het probleem dat mijn vrienden en vriendinnen geen tussenjaar hebben… terwijl ik graag met een reisgenootje reis. Aan welke landen zit jij te denken? Ik zie wel dat je bericht al van een paar maanden terug is dus wellicht heb je al mensen gevonden. Ik hoor graag van je! Groetjes Merel
Hee Merel! Ik ben nog steeds op zoek naar een reismaatje haha! Ik heb nog steeds niet veel verdiept in naar welk land ik graag wil. Het liefst buiten Europa of Scandinavië denk ik. Anders voegen we elkaar even toe op Facebook, wel zo makkelijk.
Ik ben student verpleegkunde en zou deze zomer graag een 5 tal weken naar Azie trekken, liefst de kanten van Thailand.
IK heb nog geen concrete plannen en ook nog geen concrete vertrekdatum. ik ben erg sociaal en hou wel van een beetje avontuur!
Als jij ook zo iemand bent en misschien zin hebt om samen wat plannen te maken dan hoor ik het graag!