Reisgenootje gezocht! (m/v) tussenjaar!

Hoi mensen,

Ik ben lucie, meisje van 18 jaar en ik kom net van het vwo af. Ik was begonnen aan een studie in wageningen maar dat was niks voor mij, dus ben ik ermee gestopt. Ik heb eigenlijk geen zin om meteen snel een andere studie te beginnen dus daarom ben ik dit hele jaar verder vrij!
En wat kan je dan beter doen dan een mooie, stoere, lange, bijzondere, avontuurlijke verre reis maken?! :wink:

Eigenlijk maakt het me niet heel veel uit waar de reis heen gaat, als het maar ver is, buiten europa iig. Zuid-amerika lijkt me geweldig, maar afrika, thailand of australie lijken me ook prachtig! Het gaat er voor mij meer om dat ik een leuke reisgenoot of reisgenote vind, die ook veel van avontuur houdt, en zin heeft om met zijn 2en een mooie reis te gaan maken.

Ik heb er in ieder geval veel zin in! Nouja, zie jij het ook wel zitten om een paar maanden lekker te gaan reizen en vanalles te beleven? Dan hoor ik het graag…

Liefs Lucie:wink:

Hoi Lucie,
Ik heb dit jaar mijn havo diploma gehaald en weet momenteel nog niet wat ik wil gaan studeren. Ik doe t/m begin januari het Orientatietraject van de HvA, daarna ben ik dus net als jij vrij!!! Ik wil heel graag ong. 5 maanden weggaan…weet nog niet waarheen. Heb ook niet een al te groot budget…! Het lijkt mij in ieder geval helemaal super om 5 maanden naar het buitenland te gaan!! :slight_smile:
Groetjes!
Charlotte

Hey Lucie!

Ik heb je een mailtje gestuurd!

Groetjes,

Bart
bartmarissen@hotmail.com

Hee Lucie!!

Ik ben ook net geslaagd voor mijn VWO-diploma en heb geen zin om al te gaan studeren, dus daarom ben ik van plan om in januari/februari voor ongeveer 3 maanden naar Zuid-Amerika te gaan. Ik wil in ieder geval een taalcursus doen en misschien wat vrijwilligerswerk, verder wil ik vooral veel lol maken, veel zien, de cultuur opsnuiven, veel mensen leren kennen en genieten van de tijd die ik heb! Het liefste zou ik rondtrekken door deze landen, maar in mijn eentje is dat misschien niet heel veilig. Ik hoop snel wat van je te horen, want het lijkt me leuk om eens wat ideetjes uit te wisselen!

Liefs, Marthe

Heey,
mijn plannen zijn inmiddels gewijzigd! Ik ga volgend jaar rond april naar Malta om daar 3 maanden engels te studeren:D Dit omdat ik vooral weg wil om mijn engels te verbeteren en vanwegen het geld…ben maar een arme student :wink: en dit is heel erg betaalbaar! Ik wens jou heel veel plezier met alles wat je wilt gaan doen! En hopelijk vind je snel een leuk reisgenootje:D maar dat zal wel gaan lukken toch?!

Groetjes,
Charlotte

Hé Charlotte!
Google stuurde me naar dit bericht en ik zie dat jij ergens erg goedkoop engels hebt kunnen studeren? Wil je me verwijzen naar die organisatie/site?
Dankje!

Mireille