Tussenjaar: reizen

Eind juli hoop ik mn bachelor afgerond te hebben en ben ik van plan een jaar te stoppen met mn studie, om eerst een tijdje te werken en daarna voor ongeveer een half jaar op reis te gaan; reizen, tijdje vrijwilligerswerk, iig veel zien en beleven. Ik zat zelf te denken aan januari 2009. Waar ik precies heen wil heb ik nog niet echt besloten…er is zoveel wat me geweldig lijkt te zien. Zuid-Amerika trekt me wel, maar Azie en Australie/N-Zeeland lijkt me ook geweldig!Kortom, ik ben wel in voor tips en ervaringen;) In mn omgeving heeft iedereen zn studie of werk, dus mssn dat ik hier mensen kan vinden die ook het plan hebben om rond die tijd ergens heen te gaan. Ik hoor het graag!Misschien kunnen we dan contact opnemen, een beetje ideeen uitwisselen, zou leuk zijn. Je kunt me altijd mailen. (ben trouwens 20 jaar)

groetjes

bekijk m’n sites eens.
als je meer concrete vragen hebt, stuur dan eens een mailtje.

Hoi,
ik word in maart 18 en doe dit jaar examen vwo. Ik wil niet meteen gaan studeren, maar eerst veel gaan werken om een reis naar Azie te kunnen betalen… Rondtrekken door vele landen, veel zien en meemaken, dat lijkt mij geweldig! Een reisgenoot lijkt me daarvoor wel leuk. Ik heb nog niks vastliggen, dus alles is nog mogelijk. Wil graag India en Indonesië zien. Alles wel lowbudget. Laat maar horen als je vragen of interesse hebt.
Groetjes, Lianne